انتخاب هیتر سونای خشک برای انواع سونا

بسیاری از هیتر سونای خشک با صنعتی شدن در جهان  ظهور کرده اند. اغلب قطعات برای این موارد به راحتی در دسترس نیست و به همین دلیل با مارک های اثبات شده می چسبیم.

هیتر سونای خشک بسیار متنوع است ، انتخاب میان شرکت های مشهور دشوار است. چگونه هیتر سونای خشک را انتخاب کنید که مناسب سونا شما باشد؟

اولین کار شما انتخاب اندازه صحیح هیتر سونای خشک است تا متناسب با اندازه سونا که در اختیار دارید یا قصد ساخت آن را دارید. برای هر 45 فوت مکعب فضای سونا و یک کیلووات اضافی (یا دو) در صورت قرار گرفتن سونا در فضای بیرون به شما نیاز دارید. برای مثال با استفاده از این دستورالعمل کلی ، به یک بخاری برقی 6kw برای سونا 6 'x 6' x 7 '(252 فوت مکعب) نیاز دارید.

 


محدود کردن گزینه های شما برای انتخاب هیتر سونای خشک

در مرحله بعد ، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک هیتر سونای خشک دیوار نصب شده یا مدل کف ایستاده آزاد داشته باشید. بیشتر هیتر سونای خشک که دارای برق هستند ، این گزینه را دارند زیرا از نظر نصب عایق بندی دیوار ، عایق بندی خوبی دارند.

بنابراین ، به عنوان یک قاعده کلی ، باید به دنبال هیتر سونای خشک باشید که حالت "آماده به کار" را ارائه دهد که باعث کاهش زمان گرم شدن و همچنین کارآمد بودن انرژی می شود.

وقتی اندازه و سبک هیتر سونای خشک را که می خواهید بررسی کنید ، فهمیدید ، می توانید به صفحه کنترل که در آن قرار دارد نگاهی بیندازید. تمام واحدها دارای یک کنترل پنل داخلی ، یکپارچه هستند اما برخی از مدل ها امکان کنترل جداگانه مانند یک صفحه دیجیتالی را دارند که می توان به راحتی در قسمت خارجی سونا نصب کرد.

پوسته بیرونی هیتر سونای خشک ممکن است از جنس استیل ضدزنگ باشد یا از جنس استیل پیش رنگ شده باشد. فولاد ضد زنگ به عنوان یک پوسته بیرونی در مقایسه با فولاد پیش رنگ شده از تشکیل زنگ زدگی هیتر سونای خشک جلوگیری می کند.

هیتر سونای خشک ممکن است به صورت کف یا دیوار باشد. در یک مکان مسی ، هیتر سونای خشک دیواری ایده آل است که از آنجا که فضای کف کمتری اشغال می شود مورد استفاده قرار گیرد. هیتر سونای خشک کف دار اکثراً در سونا های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند زیرا این ابعاد بزرگتر است و می توانند سنگ های سنگین تری را در خود جای دهند.

اندازه هیتر سونای خشک شما باید با اندازه سونا شما مطابقت داشته باشد. اگر یک اتاق سونا کوچک داشته باشید یک هیتر سونای خشک کوچک می تواند گزینه مقرون به صرفه تری باشد.

هیتر سونای خشک را انتخاب کنید که دارای گواهینامه های استاندارد به دلایل ایمنی هستند.

برای هیتر سونای خشک می توانید اطلاعات لازم در مورد این محصول را در سایت شرکت نقراب مطالعه بفرمایید. این شرکت با داشتن سال ها تجربه در ارائه تجهیزات مورد نیاز استخر از جمله هیتر کمک شایانی به شما خواهند کرد.

 

 


ساخت استخر | تجهیزات استخر‎ هیتر ,سونای ,سونا ,اندازه ,مورد ,دارید ,هیتر سونای ,عایق بندی ,پوسته بیرونی ,استفاده قرار ,داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پایگاه فروش و خدمات طراحی و اجرای استخر موزبت | موزیک بت , متن آهنگ , متن آهنگ های ایرانی , MusBET دنیای کامپیوتر و نرم افزار جی تی آ مدل تخفیف دونی kalapluss مگا موزیک21 فروشگاه اینترنتی شاپ لوازم خانگی سیماران