موزه پرا استانبول در محله بی اوغلو و در نزدیکی میدان تقسیم شهر استانبول واقع شده است و مجموعه ای از ارزشمند از آثار هنری مختلف می باشد، این موزه در سال 2005 توسط سونا و اینان کراچ افتتاح شده است، البته توجه داشته باشید که ساختمان این موزه قدیمی بوده و سال ساخت آن به 1893 میلادی باز می گردد.

در موزه پرا استانبول تعداد بسیار زیادی از آثار هنری از قبیل نقاشی ها، عکس هایی قدیمی از استانبول، ابزار اندازه گیری، سرامیک ها و موزاییک های زیبا نگهداری می شود که بازدید از آن ها می تواند گردشگران تور استانبول را با سبک های مختلف هنری آشنا کند. 

خوب است بدانید که در این موزه به صورت دوره ای تعدادی نمایشگاه هنری موقت برگزار می شود که اگر در آن زمان به موزه مراجعه کنید علاوه بر بازدید از آثار هنری موجود در آن می توانید از نمایشگاه نیز بازدید به عمل بیاورید.

اگر در سفر با تور استانبول قصد بازدید از موزه پرا را دارید باید توجه داشته باشید که این موزه در تمامی روز های هفته بجز دوشنبه ها پذیرای بازدید کنندگان می باش


بانک تور لحظه آخری موزه ,استانبول ,هنری ,بازدید ,آثار ,آثار هنری ,داشته باشید ,توجه داشته ,توجه داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عکس پروفایل خرید و فروش سایت چنل یاب تلگرام متاگیم-آکادمی آنلاین صندلی شماره 17 عشق ریاضی mokhour.rozblog.com انتخاب رشته آرمان - entekhab reshte daneshgah azad هتل لوکس