وجود آرامگاه مولانا یکی از دلایل مهمی است که ایرانیان قونیه را برای سفری جذاب و متفاوت انتخاب کنند. در این شهر رستوران های بی شماری وجود دارد که یکی از آن ها رستوران مولوی قونیه می باشد.

رستوران مولوی قونیه یکی از بهترین رستوران های شهر قونیه است که در مکانی نزدیک به آرامگاه این شاعر گرانقدر افتتاح شده است به طوری که میهمانان و گردشگران تور ترکیه به راحتی می توانند از داخل رستوران به تماشای این مقبره بپردازند. این رستوران باکیفیت نزد مردم محلی هم بسیار محبوب می باشد و در هر زمانی که به آن مراجعه کنید مردم را می بینید که در حال غذا خوردن هستند.

در رستوران مولوی قونیه انواع غذاهای خانگی و خاورمیانه ای با مواد غذایی تازه و باکیفیت طبخ می شود که طعمی لذیذ دارند. گردشگران تور قونیه هنگام ورود به رستوران، با فضایی زیبا مواجه می شوند که حس و حالی بسیار خوب را القا می کند. غذا خوردن در فضای دلنشین این رستوران بسیار لذت بخش است و برای هر کسی تبدیل به خاطره ای شیرین می شود. کارکنان رستوران با رفتاری خوش پذیرای میهمانان هستند و به آن ها خدمت رسانی می کنند. لازم به ذکر است که بگوییم قیمت غذاها در این رستوران، نسبتا مناسب است و قیمت گرانی ندارند.


بانک تور لحظه آخری رستوران ,قونیه ,مولوی ,مولوی قونیه ,رستوران مولوی ,رستوران مولوی قونیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مدیر پیامک گروه تلگرام,گروه چت تلگرام,لینکیاب گروه تلگرام مرکز فروش فلزیاب | طلایاب | دفینه ایران ارشیتکت کار جیم نیوز بر ترین ها