فیلم Breaking Bad در تاریخ 11 اکتبر و تحت عنوان El Camino به نمایش در می آید. وظیفه ساخت و تامین هزینه های این فیلم تماما بر عهده شبکه نتفلیکس است.بالاخره نتفلیکس عنوان فیلم جدید Breaking Bad و مهم تر از همه تاریخ انتشار آن را مشخص کرد. همانطور که می دانیدT سریال بریکینگ بد داستان یک معلم شیمی زحمتکش و بی حاشیه به نام والتر وایت (برایان کرانستون) را حکایت می کند که بنا به دلایلی، به ساخت شیشه روی می آورد. در این حین، یکی از شاگردان وی به نام جسی پینکمن (آرون پال) نیز به کمک معلم خود می آید. این دو در ادامه درگیر ماجراهای مختلفی می شوند.

حال نتفلیکس با پخش یک تیزر بسیار کوتاه، به هواداران این سریال مژده داده که دنباله سریال بریکینگ بد به نام El Camino در تاریخ یازدهم اکتبر سال 2019 در این شبکه به نمایش گذاشته می شود. این کلیپ شامل صحنه بازجویی بسیار کوتاه از پیت لاغر مردنی (Skinny Pete) است که البته اطلاعات چندانی درباره فیلم نمی دهد. اما به نظر می آید که جسی از دست مقامات فرار کرده و پیت حاضر به کمک برای یافتن وی نیست، چراکه آن ها مسلما رفتار خوشایندی با پینکمن نخواهند داشت. بنابراین می توان از هنرنمایی قطعی آرون پاول مطمئن بود.حضور والتر وایت معروف در El Camino هنوز مشخص نشده است. برایان کرانستون پیش تر اعلام کرده بود که فیلم Breaking Bad قطعا ساخته خواهد شد؛ با این حال نتفلیکس هنوز به ایفای نقش این بازیگر افسانه ای اشاره ای نکرده است.هزینه ساخت فیلم Breaking Bad با عنوان El Camino تماما بر عهده نتفلیکس بوده است. وینس گیلیگان تهیه کننده این مجموعه مدعی بوده که نتفلیکس، نقش مؤثری در حفظ پخش سریال بریکینگ بد داشته و بینندگان را تا آخرین لحظه به تماشای آن ترغیب کرده است.  

همانطور که می دانید، اسپین آف سریال بریکینگ بد به نام Better Call Saul تنها از طریق پلتفرم های پخش سریال و تنها در بعضی کشورها قابل مشاهده است. اما El Camino بر خلاف اسپین آف نت فلیکس، مختص به چند کشور نیست و افراد می توانند در همه جای دنیا از تماشای آن لذت ببرند. 

منبع : کلیک

source


سایت سرگرمی و تفریحی فیلم ,سریال ,نتفلیکس ,camino ,breaking ,تاریخ ,فیلم breaking ,سریال بریکینگ ,برایان کرانستون ,والتر وایت ,تاریخ انتشار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه مجازی ایران کار جملات عاشقانه سایت رسمی باشگاه نیل رود جوکندان بهترین مقاله سمپر ها تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. آموزش زبان از طریق فیلم و موزیک تاریخ و آمار لیگ های فوتبال اروپا فیلم , اهنگ , خبر , سریال