از اين سوييچ به عنوان محافظ پمپ هم ياد ميشود و وظيفه اين قطعه خامموش كردن پمپ در مواقع افت فشار آب و قطع آب ورودى است، اين قطعه با خاموش كردن پمپ از بدون آب كاركردن آن جلوگيرى ميكند. لوپرشر در دستگاه تصفيه آب به صورت سرى در مدار الكتريكى پمپ قرار ميگيرد و به عنوان كليد قطع و وصل پمپ عمل ميكند به اين صورت كه زمانى كه فشار آب ورودى بالاست به ديافراگم تعبيه شده در قطعه فشار وارد ميشود و موجب بسته ماندن مدار برقرارى جريان برق ميشود و در صورت افت فشار آب و يا قطع آب فشار از روى ديافراگم برداشته شده و موجب بسته ماندن جريان برقرارى برق عبورى ميشود.

(قطع و وصل شدن جريان موجب خاموش و روشن شدن پمپ ميشود) سوييچ لوپرشر داراى ورودى ١/٤ با اتصال مهره اى يا رزوه اى است. سوييچ لوپرشر به وسيله دو رشته سيم به ترانس و هاى پرشر وصل ميشود و توجه داشته باشيد كه در هنگام تعويض لوپرشر مى بايست سرسيم ها جدا شده و به سوييچ جديد متصل ميشود. جابه جايى سيم ها تاثيرى در عملكرد سوييچ ندارد.

 


دانستنی ها ميشود ,فشار ,لوپرشر ,سوييچ ,جريان ,موجب ,سوييچ لوپرشر ,بسته ماندن ,موجب بسته ,دستگاه تصفيه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فتاوای رهبر انقلاب سایت رســـمی شاعــرتاپیلماز مراغه ای پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان بازار جوجه Zoeycj9jt site