درسده ی هفدهم میلادی پارکت وارد دکوراسیون منازل شد و توسط طراحان آلمانی و سوئدی به خانه های ایرانی راه پیدا کرد.  پارکت آرتاو نصب آن به عنوان کفپوش در آن سالها بسیار پر هزینه بود و فقط در مکان های خاصی از آن استفاده می شد. ولی امروزه مردم عادی نیز اقدام به پارکت آرتا کرده و آن را به عنوان بخشی از طبیعت در خانه های خود استفاده می کنند. پارکت آرتا می تواند مزیت های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. تمیز کردن آسان ، عدم وجود ات در کفپوش ، کاهش سر و صدا و زیبایی منحصر به فرد از جمله مزیت های پارکت آرتا می باشد. پارکت آرتا و نصب آن بسیار آسان است. این نوع از پارکت ها توسط پیچ ومهره روی کف نصب می شوند. به همین دلیل پارکت آرتا و نصب آن در زمان کوتاهی به انجام می رسد و شما می توانید بلافاصله پس از نصب وسایل منزل را بچینید. از دیگر ویژگی های پارکت آرتا و نوع نصب آن عدم وجود درز و شکاف می باشد که که این ویژگی پارکت آرتا را در اولویت قرار داده است.

Image result for ‫پارکت لمینت‬‎

پارکت آرتا به جای کفپوش های سرامیکی می تواند از انتقال سرما از کف جلوگیری نماید. همچنین پارکت آرتا این روزها در انواع طرح و رنگ امکان پذیر می باشد و این انتخاب را برای مشتریان راحتتر کرده است. پارکت آرتا علاوه بر زیبایی و مزیت های ذکر شده کمک به تولید ملی است. پارکت آرتا که محصول کاملا ایرانی است و در کارخانه ای در اردبیل تولید می شود می تواند به رونق تولید ملی کمک بسیاری نماید. پارکت آرتا کیفیت و زیبایی را همزمان برای شما به ارمغان می آورد.

Image result for ‫پارکت لمینت‬‎

شرکت آرتا پرس جهت پارکت آرتا در خدمت شماست.


مقالات سئو پارکت ,آرتا ,تولید ,زیبایی ,تواند ,کفپوش , پارکت ,پارکت آرتا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گزارش هایی از مشکلات خیریه ها خیابون سورس ربات تلگرام آپشن خودرو | استریو آرام چاپخانه دانشگاه علامه طباطبایی بروزترین ترفند ها و برنامه های اندرویدی و کاربردی شه کرم پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان