خلاصه مصاحبه دکتر ظریف با یورونیوز

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

خلاصه مصاحبه دکتر ظریف با یورونیوز


خلاصه مصاحبه دکتر ظریف با یورونیوز (زیرنویس فارسی ): به مردم خودمان متکی هستیم / در سوریه از انهدام تروریسم حمایت کردیم نه جریان ی خاص / جنگ به ضرر همه است
.

فیلم: نکات مهمی که ظریف در مصاحبه با یورونیوز بیان کرد .


برای مشاهده ویدیوی فوق در سایت آپارات، از لینک مقابل استفاده نمایید: نکات مهمی که ظریف در مصاحبه با یورونیوز بیان کرد این ویدیو در وبسایت aparat.com منتشر شده است و ‌«مجله ایرانی» در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.
.

مصاحبه صادق زیباکلام با یورونیوز


مصاحبه صادق زیباکلام با یورونیوز . # دکتر محمد جواد ظریف # محمدجواد . مصاحبه صادق زیباکلام با یورونیوز از کانال خبر داغ .
.

فیلم| صحبت‌های ظریف پس از دیدار مهم با ماکرون


خلاصه مصاحبه دکتر ظریف با یورونیوز را مشاهده می کنید. او در این مصاحبه گفت که به مردم خودمان متکی هستیم و در سوریه از انهدام تروریسم حمایت کردیم نه جریان ی خاص و جنگ به ضرر همه است.
.

مشروح مصاحبه ظریف با خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری صدا و سیما .


مشروح مصاحبه ظریف با خبرگزاری فرانسه . فیلم خلاصه ای از مصاحبه ی دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با شبکه ی تلویزیونی یورونیوز درباره ی برجام و مذاکراتش در سفر اخیر به اروپا را در زیر می .
.

‫مصاحبه چارلی رز با جواد ظریف وزیر خارجه ایران (زیرنویس .


بخشی از مصاحبه الجزیره با دنی آیالون معاون پیشین وزیر امور خارجه اسراییل در مورد برجام - Duration: 7:00. Persian Gulf Studies .

فرد مطلب مصاحبه ,ظریف ,یورونیوز ,دکتر ,خلاصه ,وزیر ,دکتر ظریف ,مصاحبه دکتر ,خلاصه مصاحبه ,صادق زیباکلام ,مشروح مصاحبه ,تروریسم حمایت کردیم ,انهدام تروری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عکس نوشته ی آهنگ های جدید خدایا taksetareh55.blogfa.com اسپلنج دنیای لاغری Plexiglas בوستــ مجازے مـــــטּ دیجیتال مارکتینگ صحنه ساسنور نشده شبکه کیش