سبک کلاسیک در دکوراسیون سبکی قدیمی اما همچنان پرطرفدار است. وجود میزهای کلاسیک در فضاها، محیطی آشنا در ذهن همگی ایجاد کرده است. همه ما با این سبک آشنایی قبلی داریم. اما در این مقاله می‌خواهیم بدانیم برای داشتن چنین سبکی در محل کار از چه نوع چوبی برای ساخت میز  اداری کلاسیک  استفاده کنیم.
استفاده از چوب در گذشته قابل مقایسه با کاربرد امروزی آن نیست. اما نکته‌ای که برای ما مهم است، توجه همیشگی بشر به این عنصر است. چوب در میان 5 عنصر فنگ شویی جای مهمی دارد. چوب در فنگ شویی نماد رشد و حیات در زندگی است. همچنین می‌گویند این عنصر باعث خلاقیت ذهن شما می‌شود. اگر به تازگی می‌خواهید یک کاری را آغاز کنید می‌توانید گیاهان طبیعی که ساقه آن از جنس چوب باشد را در خانه داشته باشید. وجود درختچه‌های تزیینی با برگ‌های گرد کوچک توصیه می‌شود.
شاید تصمیم به تغییر دکوراسیون فضای اداری خود گرفتید، و یا شاید به تازگی دفتر کار خود را راه‌اندازی کرده‌اید. به هرحال به تجهیزات و مبلمان اداری جدیدی نیاز دارید که در نهایت یک دکوراسیون عالی برای خود داشته باشید. برای انتخاب میز اداری جدا از جنبه زیبایی آن باید به جنس و کیفیت آن توجه داشته باشید. کالای اری شده شما باید پاسخگوی نیازهای شما باشد.

انواع چوب در ساخت میز کلاسیک

با انواع چوب در دکوراسیون آشنا شوید

برای ساخت میز کلاسیک در دکوراسیون از چوب‌های متفاوتی استفاده می‌شود. نوع و جنس آن می‌تواند در زیبایی، تراش و قیمت آن تاثیر بگذارد. اما برای و انتخاب میز کلاسیک باید به شرایط کلی و جزئی محل کار خود دقت کنید. برای مثال آب و هوا میتواند یکی از مولفه‌های انتخاب چوب در دکوراسیون است. اگر در منطقه‌ای با آب و هوای شرجی زندگی می‌کنید، چوب بلوط به کمک شما می‌آید. چرا که از این چوب برای ساخت کشتی استفاده می‌کنند، بنابراین مقاومت آن در برابر رطوبت را می‌توان درک کرد. همچنین طیف رنگ گسترده‌ای نیز دارد.
چوب گردو یکی از پرطرفدارترین انواع چوب در دنیاست. این چوب در عین مقاومت می‌توان انواع طرح و کنده کاری را بر روی آن ایجاد کرد. همچنین می‌توان رنگ‌های دلخواه بر روی آن زد و با دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد. بنابراین اگر ظاهر چوب برای شما مهم‌ترین مولفه است پیشنهاد می‌کنیم چوب گردو را انتخاب کنید.
در میان این همه تنوع چوب راش مقاومت زیادی در برابر ات دارد. بنابراین اگر منطقه زندگی شما همیشه در معرض آسیب ات است، می‌توانید وسایل چوبی خود را از جنس چوب راش اری کنید. ممکن است کمی هزینه پرداختی شما بالا رود اما به این توجه کنید که عمر وسایل شما طولانی‌تر خواهد بود و سرمایه شما حفظ می‌شود.

انتخاب کدام چوب صحیح‌تر است؟

البته انواع چوب‌های استفاده شده برای ساخت میز کلاسیک آن‌قدر زیاد است که احتمال می‌دهیم نام همه آن‌ها نشنیده باشید. اما اینکه از کدام نوع آن برای دکوراسیون میزهای خود درخواست و سفارش دهید، کاملا باید مورد بررسی قرار گیرد.
نام چند نوع از این چوب‌ها را در زیر برای شما می‌گوییم:
چوب لاله درختی، نمدار، سرخدار، تبریزی، کاج بلسان، توت سفید، زبان گنجشک، آزاد، ماهون، انجیلی، روسی، ساج، چنار، کاج، آبنوس، شمشاد، گلابی، سرو، افرا و انواع دیگری همگی چوب‌هایی هستند که امروزه برای ساخت میزهای اداری و دیگر وسایل کاربرد دارند.
هر جنس چوبی دارای ویژگی‌های خاصی است. حتی بافت چوب‌ها برای آماده سازی و ساخت میز کلاسیک مهم است. برای مثال چوب گردو دارای بافت ریزی است که می‌توان بر روی آن انواع طرح را ایجاد کرد. از این چوب به دلیل بافتی که دارد در هنر منبت کاری استفاده می‌کنند.
شناخت تمامی جنس‌های چوبی در میان این بازار شلوغ با تنوع زیاد کار آسانی نیست. برای این منظور بهتر است وسایل چوبی خود را از گاه‌های معتبر اری کنید و یا با کارشناسان خبره در امر طراحی دکوراسیون اداری م کنید. گروه مهندسی مکعب به شما در این امر کمک خواهد کرد.


نرم افزار حقوق و دستمزد دکوراسیون ,کلاسیک ,انواع ,ساخت ,استفاده ,چوبی ,برای ساخت ,داشته باشید ,اری کنید ,برای مثال ,وسایل چوبی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

میهن استور ایران ریپورتاژ روستاي زيباي پلام اخبار صنعت لوازم خانگی و آشپزخانه اینجا همه چی هست یکـ دنیـا آغوشتــ را بـه من بدهکـارے ... اجاره ویلا سیکاس