دستگاه توليد هوا

اين دستگاه در واقع نوعي دستگاه CNC است که با استفاده از تجهيزات جانبي قادر به توليد انواع هوا مي باشد. در حقيقت تغيير فرايند استفاده از دستگاه CNC باعث به تبديل شدن آن به يک دستگاه تمام اتوماتيک توليد هوا شده است.  شما با خريد و راه اندازي يک خط توليد هوا ، قادر خواهيد بود انواع هواي خودروهاي پژو ، سمند ، پرايد ، زانتيا ، ال نود ، پيکان و ديگر مدل هاي خودروهاي سواري را توليد نماييد. اين هوا با استفاده از دستگاه هاي توليد هوا شرکت فيلتيران توليد و عرضه  مي شود. کيفيت بالاي مواد اوليه استفاده شده در خط توليد هوا و نيز عملکرد بي نقص دستگاه هاي توليد هواي فيلتيران ، منجر به توليد محصولي با کيفيت و قابل رقابت با ديگر برندهاي توليد کننده  هواي انواع خودروهاي سواري در ايران شده است.

تجهيزات مونتاژ شده دستگاه بسته به نياز و درخواست مشتري ايران، اروپايي و چيني مي باشد و تفاوت قيمت دستگاه را شامل مي شود : اين تجهيزات عبارتند از، هد دستگاه- سيستم برنامه نويسي- دينام- ميز CNC يا هد CNC- سيستم خنک کننده- سيستم گرمايش- سيستم شست و شوي هوشمند- پمپ- ميکسر که ادامه به توضيح هر يک از اين قطعات خواهيم پرداخت.

دستگاه تزريق فوم - Foam Injector Automatic Machine

 

يکي از دستگاه هاي توليد هوا ، دستگاه تزريق فوم مي باشد. اين دستگاه مرحله نهايي، و مهمترين مرحله توليد هواي ماشين را انجام ميدهد. به اين ترتيب که با ترکيب دو ماده اصلي ( پلي اورتان و ايزوسينات) و تزريق آن به دور کاغذ از قبل چين شده ، محصول نهايي را  ارائه ميدهد.

دستگاه چين کن کاغذ

دستگاه چين کن کاغذ، نام دستگاهي است که وظيفه آن چين زدن يا تا کردن کاغذ هوا است. همانطور که از اسم اين دستگاه مشخص مي باشد، وسيله اي اتوماتيک براي چين کردن انواع کاغذ هوا است و کار آن به طور تخصصي ، فقط کاغذ هاي مخصوص توليد هوا مي باشد اين دستگاه به صورت اتوماتيک، کاغذ را چين دار ميکند.بيشترين استفاده اين دستگاه ها در صنعت توليد هوا مي باشد.

b2ba_w1.jpg

اگر قصد راه اندازي خط توليد هوا را داريد مي توانيد با خريد يک دستگاه کاغذ چين کن بخش بزرگي از فعاليت شرکت خود را به صورت اتوماتيک پيگيري نماييد.

فيلتيران صنعت

گروه توليدي،صنعتي،بازرگاني فيلتيران صنعت، با بيش از ?? سال تجربه توليد و با استفاده از تجهيزات و ماشين آلات پيشرفته در طراحي و اجراي خط مکانيزه توليد دستگاه توليد هوا در ايران مي باشد. اين شرکت با استفاده از دانش روز و اصول طراحي مهندسي مکانيک و مکاترونيک موفق به طراحي دستگاه هاي تمام اتومات توليد هوا در ايران گرديده و در حال حاظر خط توليد انبوه دستگاه هاي هوا را دارا مي باشد.http://filtiran.com/

براي دريافت مشاوره رايگان و سفارش دستگاه هوا با کارشناسان ما تماس بگيريد

۰۳۱۳۷۸۸۷۰۲۶ – ۰۹۹۱۵۲۱۱۱۶۷

  • تلفن دفتر مرکزي : ۰۳۱۳۷۸۸۷۰۲۶
  • مدير : ۰۹۹۱۵۲۱۱۱۶۷
  • مدير توليد: ۰۹۱۳۸۲۹۸۶۶۷
  • مدير داخلي: ۰۹۹۱۵۲۱۱۱۶۸
  • فکس : ۰۲۱۴۳۸۵۲۳۴۹
  • ايميل : info@filtiran.com

 


دانلود رایگان مقاله دستگاه ,توليد , ,کاغذ ,استفاده ,فيلتيران ,توليد , هواي ,دستگاه توليد ,توليد هوا ,کاغذ ,دستگاه توليد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آکادمی دیجیتال مارکتینگ رایان طرح خرید اینترنتی دیانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. آیواتلی پایان نامه، پروپوزال، آزمون های روانشناسی، مشاوره و مدیریت، کارهای پژوهشی، معرفی روانشناسان، مطالب روانشناسی، درمان اختلالات کودکان sabat Timothyutky9 blogi