علل گرایش به ماریجوانا یا گل در میان جوانان چیست؟ آمار مصرف ماریجوانا روز به روز در حال افزایش است و جوانان بسیاری را مبتلا می‌کند. اما برای کاهش مصرف این ماده‌ی مخدر چه می‌توان کرد؟ در ابتدا لازم است تا علل و عوامل گرایش جوانان به مصرف این ماده بررسی شود تا بتوان از ابتلای افراد جلوگیری نمود. در ترک دادن افراد معتاد و درمان آن‌ها نیز آسیب‌شناسی و پیشگیری مقدم بر درمان است. وجود فرد معتاد در خانواده، فشارهای زندگی، اطرافیان و گروه همسالان در گرایش افراد به ماریجوانا نقش زیادی دارند.  در این مقاله به عوامل اصلی گرایش به ماریجوانا می‌پردازیم. ضمن اینکه اگر در زمینه اعتیاد نیاز به م دارید، مشاوره ترک اعتیادمی‌تواند به شما کمک کند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه گرایش افراد به ماریجوانا می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره  9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : علل گرایش به ماریجوانا یا گل | عوامل اصلی را بشناسید


هنر زندگی | مشاوره روانشناسی هنر زندگی گرایش ,ماریجوانا ,افراد ,عوامل ,زندگی ,اصلی ,عوامل اصلی ,گرایش افراد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه فرهنگسرای ملاصدرای اشتهارد ✨Dreamer✨ آموزش بورس و معرفی عرضه اولیه وبگاه تخصصی فیلم و سریال [My Little Land] Namehibe be... کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران دانلودی شو