پرده نمایش گرندویو 400 اینچ مدل Large Stage Fantasy

ابعاد: 400 اینچ (6096*8128 میلیمتر) رنگ: سفید

معرفی پرده نمایش گرندویو Large Stage Fantasy

پرده نمایش برقی گرندویو 400 اینچی از سری پرده نمایش های Large Stage برند گرندویو است. پرده نمایش های بزرگ گرندویو دارای کیفیت و طراحی بی نظیری هستند.

شرکت گرندیو در طراحی پرده نمایش های سری Fantasy زیبایی شناسی و کارایی را باهم ترکیب کرده است.

به گونه ای که این پرده نمایش ها به موتورهای بی صدای 80N گرندویو و کیس های الومینیومی مجهز شده اند که مجموعه کاملی از عملکرد و طراحی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

معرفی پرده نمایش گرندویو Large Stage Fantasy

غلطتک های قدرتمند کمک می کند تا این پرده نمایش حتی در سایز های بزرگ 300 تا 400 اینچی کاملا محکم و مسطح مورد استفاده قرار بگیرد.

با حداقل صدا و ساختار سبک وزن پرده نمایش Large Stage Fantasy برای استفاده و نصب در محیط های متنوع ایده آل می باشد.

پرده نمایش برقی گرندویو 400 اینچ مدل Grandview Large Stage Fantasy دارای گزینه های اتصالی متنوع است و از قابلیت اتصال به سقف و دیوار و همچنین اویزان شدن از سقف برخوردار است که به نصب اسان و سریع این پرده نمایش کمک می کند.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش Grandview Large Stage Fantasy

این پرده نمایش دارای قابلیت نصب به انواع سقف ها است که با کمک طراحی منحصربفردی که دارد می تواند در سقف پنهان شود.

ابعاد این پرده نمایش گرندویو Large Stage Fantasy در حدود 6096*8128 میلیمتر می باشد.

پرده نمایش برقی گرندویو 400 اینچ مدل Grandview Large Stage Fantasy از یک کیس آلومینیومی همراه با یک غلطک قدرتمند ساخته شده اند که در کاهش وزن این پرده نمایش ها به شدت اثر می گذارد.

غلطتک به کار رفته در پرده نمایش گرندویو دارای قطر بسیار زیاد در حدود 148 میلیمتر بوده و از جنس الیاژ الومینیوم قدرتمندی ساخته شده است که یک ساختار محکم و مسطحی را به این پرده نمایش ویدئو پروژکتور حتی در گستردگی 10 متری می بخشد.

ویژگی ها و مشخصات پرده نمایش Grandview Large Stage Fantasy

سطح این پرده نمایش ویدئو پروژکتور از مواد منحصر بفردی ساخته شده است که کیفیت بی نظیری از تصاویر را به نمایش می گذارد.

سطح پرده نمایش مدل Grandview Large Stage Fantasy برای هر موقعیتی مناسب است و یک بازتاب غنی از رنگ و واضح را در اختیار قرار می دهد.

کنترل باز و بسته شدن این پرده نمایش برقی گرندویو مدل Grandview Large Stage Fantasy از طریق ریموت کنترل IR، کنترل RS485، ولتاژ 3-12 ولتی و کنترل مرکزی به راحتی انجام می شود.

البته کنترل وایرلس را نیز می توان به گزینه های کنترلی این پرده نمایش افزود.

پرده نمایش برقی گرندویو 400 اینچ مدل Grandview Large Stage Fantasy

پرده نمایش برقی گرندویو 400 اینچ مدل Grandview Large Stage Fantasy

پرده نمایش برقی گرندویو 400 اینچ مدل Grandview Large Stage Fantasy عمدتا در سالن های بزرگ مانند سالن های تئاتر، سالن اجتماعات و همایش مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت انواع پرده نمایش ویدئو پروژکتور و همچنین  پرده نمایش ویدئو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با واحد این شرکت به شماره 73027 تماس بگیرید.

پرده نمایش برقی گرندویو 400 اینچ مدل Grandview Large Stage Fantasy


ایده برتر پارسیان پرده ,نمایش ,stage ,گرندویو ,fantasy ,large ,پرده نمایش ,stage fantasy ,large stage ,برقی گرندویو ,نمایش برقی ,large stage fantasy ,grandview large stage ,پرده نمایش ویدئو ,پرده نمایش گ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فانوس گرافیک طراحی حرفه ای انواع کابینت با قیمتی مناسب نوشته های بینهایت من در اینفینیتی چت روم محبوب فان دانلود سرا پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان استریمر ایرانی مجله پزشکی آرامش با عیسی مسیح ♥ فروش انواع کاکتوس و ساکولنت در تبریز ♥