اسکنر اپسون DS-70

رزولوشن اپتیکال: 600*600 dpi حداکثر سایز کاغذ: A4 سرعت اسکن: 4 ثانیه به ازای هر برگ

معرفی اسکنر اپسون DS-70

اسکنر DS-70 یک اسکنر قابل حمل تولید شرکت اپسون می باشد که با وزن تنها 270 گرم و ابعاد 272*47*34 میلی متر ارائه شده است.

این اسکنر برای اسکن اسناد در شرکت ها، ادارات و سازمان های با فضای محدود طراحی شده و اتصال آن به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل USB انجام می شود.

معرفی اسکنر اپسون DS-70

بنابراین برای استفاده از اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-70 نیازی به باتری نیست و انرژی مورد نیاز از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ متصل به آن تأمین می شود.

شما می توانید اسکنر اسناد مدل Epson DS-70 را در هر جایی با خود به همراه داشته باشید و در صورت پیدا کردن نیاز به یک اسکن فوری یا پیش بینی نشده، از آن به راحتی استفاده نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-70

اسکنر اسناد اپسون DS-70 به فناوری تشخیص متون انگلیسی OCR مجهز است.

این فناوری باعث می شود تا اسکنر توانایی تشخیص متون ذخیره شده در فرمت عکس و تبدیل آنها به فایل های متنی قابل ویرایش مانند ورد یا PDF قابل جستجو را داشته باشد و شما را از تایپ مجدد آنها بی نیاز کند.

یکی از قابلیت های اسکنر پرتابل اپسون DS-70 توانایی آن در اسکن اسناد با جنس ها و طول های مختلف است.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-70

شما با استفاده از این اسکنر قابل حمل اسناد می توانید اسنادی با طول حداکثر 1.8 متر و عرضی در اندازه کاغذ A4 و همچنین انواع کارت های پلاستیکی و شناسایی و کارت پوستال را اسکن نمایید.

اسکنر دستی اپسون DS-70 امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های مختلف مانند BMP، JPEG، TIFF، PDF و PNG را به شما می دهد.

عمل اسکن توسط اسکنر قابل حمل دستی اپسون DS-70 به صورت مکش کاغذ به صورت اتوماتیک به درون دستگاه انجام می شود و این اسکنر به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت یک برگ مجهز است.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-70

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-70

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-70 توانایی انجام 300 اسکن در طول روز با سرعت 6 ثانیه به ازای هر برگ به صورت رنگی و 5.5 ثانیه به ازای هر برگ به صورت سیاه و سفید را داراست که برای یک اسکنر قابل حمل سرعت قابل قبولی به نظر می آید.

باید به این نکته اشاره کنیم که رزولوشن اسکنر رنگی اپسون DS-70 در بالاترین کیفیت اسکن برابر با 600 dpi است که در این حالت اسکن با سرعت کمتری انجام می شود.

برای اینکه به بهترین سرعت اسکن با اسکنر اپسون DS-70 دست پیدا کنید، باید رزولوشن اسکن آن را بر روی 200 dpi یا 300 dpi تنظیم نمایید.

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-70

برای استفاده از اسکنر اداری اپسون DS-70 نیازی به منتظر ماندن برای گرم شدن آن وجود دارد. این ویژگی که به دلیل مجهز بودن به فناوری ReadyScan LED برای شما مهیا شده و این امکان را به شما می دهد تا بلافاصله پس از روشن کردن دستگاه بتوانید از سند مورد نظر خود اسکن تهیه کنید.

اسکنر قابل حمل اپسون DS-70 از تمام قابلیت های یک اسکنر رومیزی برخوردار است که از میان آنها باید به نادیده گرفتن صفحات سفید و بدون محتوا، حذف سوراخ های کاغذهای پانچ شده، ویرایش حرفه ای عکس های اسکن شده، امکان تعریف و ذخیره تنظیمات پرکاربرد اسکن، تشخیص خودکار رنگی یا سیاه و سفید بودن سند ورودی و تصحیح و ترمیم رنگ ها اشاره کنیم.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه انواع اسکنر را کسب نمایید.

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-70


ایده برتر پارسیان اسکنر ,اسکن ,اپسون ,قابل ,epson ,صورت ,اسکنر قابل ,اپسون epson ,اشاره کنیم ,ایده برتر ,برتر پارسیان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کسب درآمد از اینترنت معرفی بهترین سایت های دریافت ارز دیجیتال روزانه دانلود بازی | بازی آنلاین | خرید بازی فروشگاه استخراج بیت کوین رژیم لاغری سریع خريد ماسك صورت پارچه ای رنگی طرح دار دخترانه پسرانه 2021