کمد بایگانی اسناد راما 304

جنس: MDF
تعداد درب: ندارد
تعداد طبقات: 5

کمد بایگانی چوبی راما 304

استفاده از کمدهای بایگانی برای دسته بندی و قرار دادن اسناد اداری، امری مرسوم در ادارات و شرکت ها به شمار می رود.

یکی از با کیفیت ترین کمدهای بایگانی موجود در بازار، کمد بایگانی اداری راما Rama 304 محصول شرکت ایرانی راما چوب است که دارای 5 طبقه می باشد.

از این کمد فایل و قفسه اداری می توان برای قرار دادن پوشه، زونکن، کتاب و گلدان ها و مجسمه های تزئینی در دفاتر سازمانی، شرکتی و اداری استفاده نمود.

کیفیت ساخت مطلوب یکی از ویژگی های مهم کمد بایگانی پوشه مدل راما 304 است که باعث شده تا این محصول از استحکام قابل توجهی در برابر صدماتی از قبیل خراشیدگی و ضربه برخوردار باشد.

صفحه و پایه های کمد بایگانی اسناد راما 304 از جنس MDF درجه یک ایرانی می باشد و به منظور محافظت از آن از روکش ملامینه بر روی سطح آن استفاده شده است.

کمد بایگانی چوبی راما 304

کمد بایگانی اداری راما Rama 304

کمد بایگانی ام دی اف راما 304 در ابعاد 34 سانتی متر عرض، 45 سانتی متر طول و 160 سانتی متر ارتفاع عرضه شده و پایه های آن قابلیت تنظیم دارند.

بنابراین شما می توانید ارتفاع کمد خود را متناسب با فضای مورد استفاده از آن کم یا زیاد کنید. همچنین کمد بایگانی اداری راما Rama 304 راما قابلیت باز شدن را نیز داراست و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد.

در ساخت کمد بایگانی اداری مدل 304 از مواد اولیه مرغوب ساخت کشورهای ترکیه و اسپانیا استفاده شده است. به این صورت که یراق آلات، الیت و PVC این کمد محصول ترکیه و چسب PVC آن اسپانیایی می باشد.

کمد بایگانی ساده راما 304 دارای رنگ بندی است و شما می توانید رنگ دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون اتاق محل کارتان از میان آنها انتخاب نمایید.

جهت کسب اطلاعات ببیشتر در مورد قیمت و کمد اداری ام دی اف راما می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کمد بایگانی اداری راما Rama 304


ایده برتر پارسیان راما ,بایگانی ,اداری ,استفاده ,rama ,قابلیت ,بایگانی اداری ,اداری راما ,راما rama ,قرار دادن ,اسناد راما منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیلمبازای حرفه ای سیرتا پیاز تعمیرات مبل کسری zis10 سرزمین تنهایی اجناس فوق العاده