پرینتر حرارتی زد ای سی Q260NK

سیستم چاپ: حراراتی مستقیم
عرض چاپ: 80 میلی متر
سرعت چاپ: 260 تصویر در ثانیه
نوع برش:  اتوماتیک

معرفی فیش زن زد ای سی Q260NK

اگر به یک فیش پرینتر پر سرعت و با کیفیت برای چاپ رسید، قبض، فیش و مواردی مانند آنها احتیاج دارد، فیش زن زد ای سی Q260NK کاملاً برای شما مناسب است.

معرفی فیش زن زد ای سی Q260NK

فیش پرینتر زد ای سی ZEC Q260NK در ابعاد 183 * 140 * 136 میلی متر و وزن 1010 گرم عرضه شده و برای استفاده در سوپرمارکت ها، بیمارستان ها، گاه ها، هتل ها و تمام مشاغل و کسب و کارهای مبتنی بر دریافت پول از مشتری کاربرد دارد.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر ZEC Q260NK 

فیش زن زد ای سی Q260NK در دسته پرینترهای حرارتی جای دارد و عمل چاپ بر روی کاغذ توسط آن به صورت مستقیم انجام می شود.

از این جهت شما می توانید از کاغذ رول حرارتی در این پرینتر گاهی حرارتی ZEC Q260NK استفاده نمایید.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر ZEC Q260NK

حداکثر عرض چاپ پرینتر صدور فیش زد ای سی Q260NK برابر با 80 میلی متر و رزولوشن آن 180 dpi می باشد.

فیش های چاپ شده با چاپگر صدور فیش زد ای سی Q260NK از میزان خوانایی و کیفیت قابل قبولی برخوردارند.

مهم ترین ویژگی فیش پرینتر ZEC Q260NK در سرعت چاپ بالا (260 میلی متر بر ثانیه) و مجهز بودن آن به برش دهنده اتوماتیک است که باعث می شود فرآیند چاپ و تحویل رسید به مشتری در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

از این جهت فیش زن زد ای سی ZEC Q260NK برای استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری بالا و تعداد مشتری زیاد کاملاً مناسب است.

قابلیت و مشخصات فنی فیش پرینتر ZEC Q260NK

لازم به ذکر می باشد که طول عمر برش دهنده اتوماتیک به کار رفته در پرینتر فیش زن ZEC Q260NK برابر با یک میلیون برش است و برای مدت ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

علاوه بر این امکان اتصال پرینتر صدور فیش زد ای سی ZEC Q260NK به کشوی پول نیز وجود دارد. در این حالت پس از هر بار صدور رسید، کشوی پول صندوق شما به طور اتوماتیک باز می شود و می توانید با سرعت بیشتری به ارائه خدمات به مشتریان خود بپردازید.

فیش پرینتر زد ای سی ZEC Q260NK

 فیش پرینتر زد ای سی ZEC Q260NKیک پرینتر باسیم است و اتصال آن به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق پورت های USB و سریال موجود بر روی بدنه آن و کابل انجام می شود.

فیش پرینتر زد ای سی ZEC Q260NK

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز پرینتر حرارتی زد ای سی ZEC Q260NK با دیگر پرینترهای فیش زن رومیزی شده است، مجهز بودن آن به پورت LAN و امکان استفاده از این چاپگر فیش زد ای سی ZEC Q260NK در شبکه می باشد.

در این حالت می توانید از فیش پرینتر ZEC Q260NK به صورت گروهی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف استفاده نمایید.

از دیگر امکانات و ویژگی های فیش پرینتر ZEC Q260NK می توان به قابلیت نصب بر روی دیوار، سازگاری با سیستم عامل لینوکس و ویندوز، مجهز بودن به زنگ هشدار و قابلیت چاپ QR Code اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه   فیش پرینتر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

فیش پرینتر زد ای سی ZEC Q260NK


ایده برتر پارسیان پرینتر ,q260nk ,استفاده ,حرارتی ,میلی ,صدور ,مجهز بودن ,دهنده اتوماتیک ,برتر پارسیان ,ایده برتر ,پرینتر صدور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی محصولات جدید تیکوفایل زیبا زیبا XbAccess Shop وبلاگ شخصی محسن نجفی enfromn