آپارتمان‌های بزرگ دست ما را برای بازسازی و تغییر دکوراسیون باز می‌گذراند. چون فضای بزرگی برای انتخاب وسایل در اختیارمان قرار می‌دهند. اما با توجه به شلوغی شهرهای امروز، متراژ خانه و آپارتمان‌ها کمتر و کمتر از قبل شده. به همین دلیل لازم است از کمترین فضا بیشترین استفاده را داشته باشیم. بازسازی آپارتمان‌های کوچک باید توسط علم روز انجام شود تا بیشترین بهره‌وری را از فضا داشته باشید.

بازسازی آپارتمان به شما کمک می‌کند تا با هزینه کمتر، نمای خانه خود را جدید کنید. اگر بخواهید خانه فعلی خود را بید علاوه بر هزینه جابجایی وسایل، با فرض این که هزینه اری خانه جدید تفاوتی با مبلغ خانه فعلی هم نداشته باشد، اما باز هم هزینه‌های غیر قابل پیش بینی اتفاق می‌افتد. برای مثال ممکن است بخواهید برای خانه جدید تغییر دکوراسیون بدهید و محتمل پرداخت هزینه‌های جدید شوید.

برای انتخاب وسایل و تغییر دکوراسیون در خانه‌های کوچک بهتر است تا جایی که می‌توانید از وسایل جادار اما به اصطلاح جمع و جور استفاده کنید. یک کتابخانه کوچک به کمک شما می‌آید. در این کتابخانه می‌توانید تمامی کتاب‌های خودتان را بگذارید و سازماندهی کنید. علاوه بر این می‌توانید وسایل جزئی را هم در قفسه‌های کتابخانه جای دهید.

 

انتخاب سبک برای آپارتمان های کوچک

برای بازسازی این آپارتمان‌ها با توجه به متراژ، لازم است تا حد ممکن از قرار دادن وسایل اضافی خودداری کنید. فضاهای ساده و سبک مینیمالیسم، فضای خانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. در این سبک از رنگ‌های روشن استفاده می‌شود. رنگ‌هایی مانند سفید و کرم، فضای آپارتمان‌های کوچک را بیشتر از حد واقعی خودشان نشان می‌دهند. اما اگر اصراری برای استفاده از سبک‌های دیگر درطراحی دکوراسیون داخلی دارید، می‌توانید از دو سبک به صورت تلفیقی استفاده کنید. این تضاد باعث ایجاد جذابیت بیشتری در دکوراسیون خانه شما هم می‌شود.

بسیاری از افراد هستند که در کنار دکوراسیون مدرن، ترجیح می‌دهند یک قسمت از فضا را به صورت سنتی بچینند. از مبلمان با سبک قدیمی استفاده کنند و رنگ فضا را به سمت دهه‌های پیشین ببرند. هر کشوری یک سبک دکوراسیون مخصوص به خود دارد. اما به طور کلی در گذشته‌های دور به عنصر چوب توجه ویژه‌ای می‌شد که امروزه از مواد جایگزین نیز برای این عنصر استفاده می‌شود.

 

استفاده از آینه و چراغ‌ها

برای بازسازی آپارتمان‌های کوچک ترفندی هم وجود دارد که کمبود فضا را به چشم بیننده نیاورید. آینه‌ها برای آپارتمان‌های کوچک توصیه می‌شوند. چرا که آینه‌ها می‌توانند به فضا عمق دهند و با منع نور، اتاق را بیشتر از آن فضایی که هست نشان می‌دهد. در واقع با نصب آینه در متراژهای کم با یک تیر دو نشان را می‌زنید. هم فضا را دو برابر نشان می‌دهید و هم نور بیشتری را در اتاق منعکس می‌کنید.

اما با این موضوع نباید زیاده روی کنید. فرض کنید وارد اتاقی پر از آینه شوید، شما را به مرز سرگیجه می‌برد. امروزه آینه‌های دیواری زیبایی در بازار موجود هستند که شما می‌توانید برای یک قسمت از دیوار اتاقتان انتخاب و نصب کنید.


دکوراسیون اداری - گروه معماری بام استفاده ,دکوراسیون ,خانه ,کوچک ,آپارتمان‌های ,می‌توانید ,برای بازسازی ,تغییر دکوراسیون ,نشان می‌دهد ,آپارتمان‌های کوچک ,استفاده کنید ,برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای باران چت قفسه بندی هایپرمارکتی جنرال قفسه ارزان کده پنجه های طلایی مطالب جالب و مختلف از سرتاسر اینترنت لیتاه