در اینجا می خواهیم به نحوه دریافت اقامت دائم گرجستان از طریق ملک بپردازیم . طبق قانون به هر فرد خارجی با داشتن حداقل ۳۰۰ هزار دلار آمریکا اموال غیر منتقل ( غیر از زمین کشاورزی ) ابتدا اقامت پنج ساله گرجستان و چنانچه در این پنج سال این دارایی را داشته باشند پس از آن این اقامت به اقامت دائم گرجستان تبدیل خواهد شد .

اگر بخواهیم این قانون را شرح دهیم باید از اینجا شروع کنیم که فرد خارجی که قصد اخذ اقامت گرجستان را دارد اقدام به یک یا چند ملک می کند که ارزش آن ها حداقل ۳۰۰ هزار دلار آمریکا باشد ، پس از  ملک در گرجستان فرد با ارائه آن به ارزیاب رسمی مورد تایید دولت گرجستان ( نکته قابل توجه این است که معیار اداره مهاجرت مبلغ ارزیابی شده توسط ارزیاب رسمی می باشد و مبلغ مورد معامله به هیچ وجه ملاک نیست ) منتظر ارزیابی می شود . پس از آماده شدن ارزیابی به همراه مدارک مورد نیاز که در ذیل به توضیح آن می پردازیم به اداره خدمات عمومی ( ساختمان قارچی ) مراجعه کرده و درخواست صدور اقامت می کند ، پس از دریافت پاسخ اقامت ۱۰ روز کاری زمان می برد تا کارت اقامت ملک در گرجستان آماده شود و پس از آن شخص می تواند برای همسر ، فرزندان و پدر و مادر خود نیز اقامت دریافت کند .

ادامه در سایت زیر :

https://sisnogroup.com

30 9000 557 995+   703 703 557 995+


مهاجرت به کشور گرجستان اقامت ,گرجستان ,ارزیابی ,مورد ,دائم ,ارزیاب رسمی ,اقامت دائم ,دلار آمریکا ,هزار دلار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چیز درباره سیستم عامل اندروید سیم بکسل، زنجیر و جرثقیل حمل بار پاور بکسل اخبار فناوری فوری واحد سنجش و ارزشیابی تحصیلی