علی یاسینی خواننده جوان و پرطرفدار ایرانی در تاریخ 12 آذر ماه سال 1373 به دنیا آمده است، او اکنون 24 سال سن دارد.او ترانه سرا، تنظیم کننده و آهنگ ساز نیز هست و همچنین سبک خاصی را برای خود به وجود آورده است.همچنین او پیش آرش مسیح و مسعود جهانی که یک تیم قوی موسیقیایی هستند همکاری نموده است که یکی از دلایل شهرت او این مورد است.در این مقاله بیوگرافی خوانندگان آکاایران, به زندگی نامه کامل و خواندنی علی یاسینی میپردازیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

Image result for ‫علی یاسینی‬‎

ادرس اینستاگرام علی یاسینی

https://www.instagram.com/aliyasini

او در پیج شخصی خود یه صفحه مخصوص فالوور هایش که خیلی خاطرش رو می خوان قرار داده و با آنها ارتباط برقرار میکند و حتی در بعضی مواقع انتقاد هم میکنند و با کمال میل آنها رو پاسخ داده و اطلاح میکند در موسیقی بعدی جبران می کند.

علی یاسینی در فعالیت خودش خیلی چیره دست و کار بلد هست به طوری که بعضی زمانها تنظیم کنندگی موزیک های خود را انجام می دهد و هم به خواندن می پردازد و این از هوش و استعداد بسیار زیبای او می باشد.

Image result for ‫علی یاسینی‬‎

علاقه و تفریح

وی به گفته ی خودش اکثر وقت خود را صرف تمرین و تکرار موزیک و ترانه خوانی کرده تا متفاوت از بقیه بخواند و متن آهنگهایی می سازد که در دنیای موزیک حرف اول را زده و دلنشین است و از تفریح او بگوییم که اطلاعاتی حتی در پیج اینستاگرام او نیز نیست تا برایتان به نمایش بگذاریم تا با این هنرمند بیشتر آشنا بشیم.

Related image

سوابق و افتخارات

او به تازگی یک ترک به اسم نترس که بیش از 200 هزار نفر در کمتر از یک هفته بازدیدکننده و استقبال داشته و این رقم خیلی بالایی است و نشان از برتر بودن در میان مردم است او آلبوم و آهنگ های زیادی اراعه کرده است در پایین اسم میبریم.

برای مشاهده ادامه بیوگرافی علی یاسیتی به سایت biografiaka مراجعه کنید


عاشقونه یاسینی ,موزیک ,خیلی ,بیوگرافی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آنلاین www.samavat.com دانلود فایل های کمیاب مرگ اندی ، فوت اندی ، علت فوت اندی اسماچت| گلبوچت | بارباراچت| فرزین چت دارک وب بهترین مودم های ADSL و VDSL نابکده دکتر مهران ایزدفر