گزارش های مصرف کننده دیگر این دسته از محصولات را به روز نمی کند و آن را فقط برای اهداف بایگانی حفظ می کند.

گرفتن در چرخ دنده مناسب

دوچرخه هایی که آزمایش کرده ایم از حدود 300 دلار تا نزدیک به 2000 دلار هزینه داشته است. ما دریافتیم که پول بیشتری یک فریم سبک ساخته شده از فیبر کربن ، آلومینیوم (یا ترکیبی از هر دو ماده) یا فولاد با استحکام بالا و سایر اجزای با کیفیت بالا اری می کند. اما هنوز هم می توانید فقط با چند صد دلار دوچرخه خوب ب.

تصمیم بگیرید که چه نوع سواری را انجام خواهید داد

این انتخاب شما را به یکی از چهار نوع اساسی محدود می کند. اگر یک دوچرخه سوار مشتاق هستید ، ممکن است دوچرخه جاده معمولی را ترجیح دهید. آیا به دنبال یک مسافرت تفریحی در جاده های مسطح و آسفالت شده هستید؟ دوچرخه راحتی ممکن است بیشتر از سرعت شما باشد. اگر مسیرهای ناهموار در دیدنی شماست ، ممکن است یک دوچرخه کوهستان بهترین باشد.

 

یک گاه دوچرخه خوب پیدا کنید

هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد ، اما ما فکر می کنیم احتمال بیشتری راضی هستید. ممکن است دوچرخه های گاه های بزرگ مونتاژ نشده و به خوبی با بدن شما مطابقت نداشته باشند. اگر پدال یا صندلی را روی یک مدل خاص دوست ندارید ، برخی از مغازه های دوچرخه با کمترین هزینه و یا بدون هزینه قطعات را تعویض می کنند.

امتحان کنید

قبل از هر دوچرخه ، آن را به اندازه کافی سوار کنید تا اطمینان حاصل کنید که ترمز و شیفت کار راحت است ، جا مناسب است ، چرخ دنده ها برای صعود از تپه ها می توانند به اندازه کافی پایین بروند ، و قاب و سیستم تعلیق به راحتی کف دست اندازها را صاف می کنند.

 

از استفاده از دوچرخه های ارزان ، به جز موارد بسیار معمولی ، خودداری کنید

دوچرخه ارزان قیمت - آنهایی که کمتر از 200 دلار می کنند ، اغلب در گاه های بزرگ - ممکن است معاملات خوبی به نظر برسند ، اما توصیه می کنیم اگر بودجه شما اجازه می دهد 300 دلار یا بیشتر هزینه کنید. چرا؟ از آنجا که شما دوچرخه بسیار بیشتری برای باک خود دریافت خواهید کرد.

 

دوچرخه های موجود در بازار انبوه نسبت به دوچرخه های دارای قیمت بالاتر دارای ساخت و ساز ارزانتری هستند و وزن آنها هفت یا هشت پوند بیشتر است. آنها فقط در یک اندازه قرار می گیرند ، بنابراین شما به احتمال زیاد نمی توانید از تناسب خوبی برخوردار شوید. و بازرگانان انبوه برای کیفیت مونتاژ ، مشاوره تخصصی و خدمات نمی توانند مغازه های دوچرخه را مطابقت دهند.

 

بزرگسالان باید دوچرخه های ارزان قیمت را از یک گاه فقط برای بیشترین موارد استفاده در نظر بگیرند و با مدل تعلیق جلویی بچسبند که احتمالاً از دوچرخه کامل تعلیق ارزان قیمت بهتر باشد. شما ممکن است یک دوچرخه در بازار انبوه برای کودکانی بخواهید که سریع دوچرخه از آنها دور شوند یا تقریباً آن را اداره کنند.

 

این موارد اضافی را در نظر بگیرید

یک کلاه ایمنی خوب برای دوچرخه ضروری است. کفش و کفش مخصوص دوچرخه سواری می تواند پدالینگ شما را سهولت دهد. دستکش ارتعاشات را جذب می کند و به محافظت از دستان شما در هنگام نشت کمک می کند. عینک های پلی کربنات می توانند چشم شما را از اشکالات و سنگریزه های سنگریزه محافظت کنند. یک بطری آب برای مسافرت های طولانی و با هوای گرم مفید است.

 

دوچرخه مناسب برای یک پیاده روی زیبا

در حالی که در حال حاضر انواع بسیاری از دوچرخه ها ، از جمله چندین هیبرید وجود دارد ، بیشتر آنها تحت چهار دسته اصلی قرار دارند که در زیر شرح داده شده است.

 

دوچرخه های راحت

این موارد برای تفریح ​​و تفریحی سواری در پیاده رو و مسیرهای خاکی صاف است. آنها شامل دسته های بالا ، کمک فنر در صندلی یا چنگال و صندلی نرم و پهن هستند.

جوانب مثبت: وسایل راحتی موجود در حالت سواری به حالت ایستاده و یک سواری ن است. چرخ دنده های پایین امکان پدال زدن را آسانتر می کنند. به عنوان یک گروه ، دوچرخه های راحتی هزینه کمتری نسبت به انواع دیگر دارند.

 

منفی: ممکن است دوچرخه های راحت برای پدال زدن در زمین های مرتفع ایجاد کنند. و برای استفاده در خارج از جاده ، آنها نمی توانند با ساخت و ساز سفت و سخت دوچرخه کوهستانی و لاستیک های گسترده و دستگیره رقابت کنند.

 

دوچرخه های راحت در آمازون

 

دوچرخه کوهستان

اینها برای ایستادن در مسیرهای پیاده روی ناهموار طراحی شده اند. شما یک چنگال تعلیق جلو و شونده تعلیق عقب را جذب خواهید کرد که بهترین کنترل و راحتی را در سخت ترین زمین فراهم می کند. آنها دارای لاستیک های گسترده ، دستگیره ، زین باریک یا متوسط ​​، و دسته های مسطح یا آسانسور هستند.

 

جوانب مثبت: نسبت به انواع دیگر بادوام تر است. شوک را به خوبی جذب کنید. هندلینگ عالی در خارج از جاده

 

منفی: از دوچرخه های جاده ای و بدنسازی سنگین تر است. برای رانندگی در جاده مناسب نیست.

 

دوچرخه کوهستان در آمازون

 

دوچرخه های جاده ای

این دوچرخه ها برای سواران است که می خواهند مسافت پیموده شده سریع یا جدی از جمله تورهای چند روزه را به سیستم وارد کنند. دوچرخه های جاده معمولی از یک قاب سبک ، لاستیک های لاغر ، صندلی باریک و جعبه دنده های قطره ای استفاده می کنند که باعث می شود کم خم شوید. دوچرخه های جاده عملکرد به استثنای لوله بلندتر (افقی) و لوله سر بلندتر (عمودی در زیر دنده ها) مشابه هستند ، که موقعیت سواری کمی به سمت قائم تر را امکان پذیر می کند. دوچرخه های کراس ، زیر مجموعه دیگر ، در واقع دوچرخه های جاده ای گوشتی با لاستیک های گسترده و دستگیره برای کشش در جاده ها هستند.

 

مزایا: دوچرخه سواران مشتاق ممکن است موقعیت خمیده آیرودینامیکی را که دسته های قطاری یک دوچرخه جاده معمولی ارائه می دهند ترجیح دهند.

 

منفی: برخی از موتورسواران ممکن است احساس خم شدن کمتری نداشته باشند ، حتی با دسته های تا حدودی بالاتر از یک دوچرخه جاده عملکردی.

 

دوچرخه جاده در آمازون

 

دوچرخه های بدنسازی

این دوچرخه لاستیک های باریک ، صندلی باریک و قاب سبک یک دوچرخه جاده را با دسته های افقی و موقعیت ایستاده تر یک دوچرخه کوهی مخلوط می کند. دوچرخه های تناسب اندام ممکن است برای کسانی که می خواهند کالری بسوزانند یا تناسب اندام قلبی عروقی را بهبود ببخشند یا برای رفت و آمد روزانه با جاده کوتاه مدت انتخاب خوبی باشند.


آموزش دوچرخه سواری دوچرخه ,جاده ,ممکن ,دسته ,سواری ,هزینه ,دوچرخه جاده , دوچرخه ,ارزان قیمت ,دوچرخه کوهستان ,جاده معمولی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Tooshe henecklac خانه بوش یا فاطمه الزهرا ( ع ) کانال یازدهم انسانی،کانال تلگرام یازدهم انسانی،گروه یازدهم انسانی گاه نامه های آقای ایکس نور گستر ارز رمز خرید لپ تاپ