لوازم ايمني به منظور محافظت كردن از خود در مقابل خطرات كاري صورت مي گيرد كه در هر حرفه اي لوازم ايمني بايد مخصوص به آن باشد. براي اين كه محيطي سالم داشته باشيم بايد از لوازم ايمني استفاده كنيم حال مي تواند اين لوازم ايمني كلاه و يا ماسك باشد كه در محيط هايي كه در آن جا گاز و مواد شيميايي موجود است، استفاده شود و يا براي محافظت از دستان از دستكش استفاده كنيم و يا لوازم ايمني ديگري كه هر كدام در محيط هاي خاصي كه لازم است، استفاده شود. براي كار فرمايان بسيار اهميت دارد كه پرسنل آن ها بسيار با مراقبت و لوازم ايمني مخصوص كار كنند زيرا جان پرسنل در امان خواهد بود و همين طور كارفرما به نوعي مسئول مي باشد و وظيفه دارد تا لوازم ايمني را فراهم نمايد.

 در محيط هايي كه گرماي فراواني وجود دارد لوازم ايمني كارگران بايد شامل لباس از جنسي كه قابل تنفس باشد، وجود داشته باشد تا از تعرق جلوگيري شود. همچنين در محيط هايي كه با ابزار آلات سنگين كار مي كنند بايد از لوازم ايمني كه در آن كفش مخصوص وجود داشته باشد استفاده شود تا لوازم بر روي پا ها نيفتد و در اكثر محيط هاي كاري از دستكش و كلاه ايمني نيز استفاده مي شود.

لوازم ايمني در محيط هاي ساختماني شامل بند و داربست مي باشد كه كارگران در ارتفاع به وسيله ي طناب مخصوصي به ساختمان متصل مي شوند تا از افتادن آن ها بر روي زمين جلوگيري شود. در كارگاه ها و معادن استفاده از لوازم ايمني كه در آن كلاه ايمني مخصوص وجود داشته باشد ضروري است چون از برخورد لوازم و سنگ و. به سر جلوگيري مي كند و كلاه از مهم ترين لوازم ايمني مي باشد. گاه تجهيزات ايمني عاقل توليد كننده ي انواع لوازم ايمني استاندارد و متنوع براي هر حرفه اي مي باشد.


مقالات بهینه سازی سایت ايمني ,لوازم ,استفاده ,محيط ,وجود ,داشته ,لوازم ايمني ,وجود داشته ,محيط هايي ,داشته باشد ,كلاه ايمني منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نتورک 98 پست های آپدیت شده ارزان کده تابلوسازی و تبلیغات فروشگاه پرتال تفریحی نيم نايس مهندسی عمران http://goolnoor.rozblog.com/ حالا دانلود