شلیک سامانه باور 373

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

برد حیرت آور سامانه موشکی باور 373 + تصاویر


"باور 373" یک سامانه پدافند هوایی برد بلند است که به دست توانمند دانشمندان و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و با همکاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و مراکز علمی و پژوهشی کشور، طراحی و ساخته شده است.
.

کلیپ دیدنی از شلیک موشک های سامانه پدافند باور 373 | شلیک .


باور۳۷۳ قابلیت مقابله با طیف وسیعی از اهداف مانند جنگنده هاو پنهانکار،پهپادها، موشک های کروز، بالستیک و موشک‌های ضدتشعشع(رادار) و همچنین هواپیماهای جنگ الکترونیک و بالگرد را دارد.موشک مورد استفاده در سامانه از نوع .
.

سامانه موشکی باور 373 جایگزین ایرانی S300 / شگفتی روس‌ها .


قبل از این نیز امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء(ص) در شهریور سال 93 از اولین شلیک موفقیت‌آمیز موشک از سامانه پدافندی باور 373 خبر داده و اعلام کرده بود: در طراحی و تولید این سامانه از هیچ کشوری کمک .
.

اولین شلیک موفق باور 373 - مشرق نیوز


اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود از اولین شلیک موفق موشک توسط سامانه باور 373 خبر داد و گفت: ما این سامانه یا سامانه پدافندی سوم خرداد را از برخی سامانه های برد بلند دیگر کشور ها بهتر می دانیم.
.

Iran Bavar-373 long range Air Defense Systemایران سامانه .


ایران سامانه پدافند هوایی موشکی باور۳۷۳ سامانه موشکی «باور373» رونمایی شد سامانه موشکی پدافند هوایی بُرد .
.

شکارچی بزرگ در آسمان امن/ " باور 373 " را بیشتر بشناسیم .


سامانه "باور 373 " از هر لحاظ پیشرفته‌تر از سامانه‌های همچون " اس 300 " بوده اما نکته قابل توجهی که این سامانه را از بقیه متمایز می‌کند " توانایی حمل و شلیک " انواع موشک‌ها در بردهای مختلف است به گونه‌ای که اگر " اس 300 " در .

فرد مطلب سامانه ,باور ,شلیک ,پدافند ,موشک ,موشکی ,سامانه موشکی ,سامانه باور ,پدافند هوایی ,اولین شلیک ,سامانه پدافند ,سامانه پدافند هوایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبسایت خبری مد شو ☯☯☯ ترنم باران ☯☯☯ معرفی کالا فروشگاهی نهایت استاتوس لری وبلاگ شخصی مبین خالدیان روش ها و برنامه های مربوط به کامپیوتر