با انتشار خبرهای گوناگون از آیفون 7، به نظر می رسد که اپل هدف دارد برای هر چه باریک تر شدن این محصول خود، پورت صوتی 3.5 میلی متری را از آن حذف نماید و کاربران را به به کارگیری هندزفری و هدست های بی سیم ناچار نماید. از سویی دیگر تجربیات اثر داده است که بسیاری از شرکت ها نیز در آینده با تقلید از اپل دست به اتمام این تغییر بزرگ خواهند زد. بعد با این حساب شاید یک هندزفری و هدست بی سیم عاقلانه ترین پیشه شدنی باشد. در جدیدترین مطلب از بهترین ابزارها جانبی پیشنهادی قصد داریم چند مدل از بهترین هندزفری و هدست های بی سیم موجود در بازار را به شما شناسایی کنیم.

 

هندزفری بلوتوث سامسونگ Level U

اگر شما هم از دست کابل و جک 3.5 میلی متری هندزفری خویش خسته شده اید می توانید به سراغ این فرآورده با کیفیت سامسونگ بروید. سامسونگ Samsung Level U در حال آماده یکی از دوست داشتنی ترین و با کیفیت ترین هندزفری های بهره‌مند از پیوندیدن بلوتوث موجود در بازار محسوب می شود که به اتفاق با طراحی زیبا و منحصر به فرد قادر است صدای خروجی با کیفیتی را هم در گزین کردن کاربران خود پیمان دهد. این هندزفری از یک باتری داخلی نیرومند برخوردار است که با هر بار شارژ قادر است در کاربردهای مختلف در نزدیک 10 تا 11 ساعت کاربران را همراهی کند. علاوه بر این حضور دو میکروفون اختصاصی سبب شده است که این فرآورده سامسونگ بتواند امکان حذف نویز و در ضمن قابلیت پاسخگویی به تماس ها را نیز در پسندیدن کاربران پیمان دهد. وزن 31 گرمی نیز یکتا سایر از خاصیت های عالی هندزفری Level U است که امکان جابجایی عالی را برای آن به ارمغان آورده است.

 

هندزفری بلوتوث سامسونگ Gear Circle

با استفاده از هندزفری بی سیم Gear Circle سامسونگ، ضمن پاسخگویی به تماس ها، امکان گوش دادن به موسیقی آن هم با کیفیت و وضوح زیاد عالی شدنی خواهد بود. این هندزفری همراه با یک اپلیکیشن اختصاصی به نام Gear Manager Mobile عرضه می شود لغایت کاربران توانا باشند تنظیمات مترقی ای را بر روی این فرآورده سامسونگ اعمال کنند. یگانه از ویژگی های بسیار عالی این هندزفری حضور یک سیستم آگاهانیدن لرزشی در آن است. با استفاده از این سیستم، اعلان ها و هشدارهای گوناگون گوشی های همراه از راه یک لرزش به کاربران اطلاع داده می شود. این هندزفری از طریق یک باتری با گنجایش 180 میلی آمپر ساعت تغذیه می شود و با هر بار شارژ چیزی در نزدیک 11 ساعت کاربران خویش را همراهی می کند. یک میکروفون با کیفیت، مقاومت پسندیده در برابر آب و چراغ های ال ای دی برای اعلام اعلان ها و میزان شارژ باقی باقیمانده از دیگر ویژگی های عالی این فرآورده است.

 

هندزفری بلوتوث سامسونگ Level U Pro

مطمئناً با نگاهی به ویژگی ها و خاصیت های این هندزفری شما هم متوجه خواهید که Level U Pro همچون اسمش یک فرآورده حرفه ای و نیرومند است. اگرچه در نگاه اول طراحی قشنگ و ارگونومیک این فرآورده تمام حواس ما را به خویش جلب می کند اما با کمی بررسی متوجه خواهیم شد که سامسونگ ویژگی ها و قابلیت های نکوداشتن را در این فرآورده در اختیار کاربران خود پیمان دیتا است. حضور تکنولوژی Ultra High Quality Audio برای افزایش کیفیت صدای خروجی اسپیکرها و گستره فرکانس پاسخگویی، سیستم حذف نویز کارآمد، دو میکروفون 13 میلی متری قدرتمند با توانایی حذف نویز و اکو و باتری با گنجایش 200 میلی آمپر ساعت و امکان شارژدهی 9 ساعته در اثناء توزیع موسیقی از خاصیت های عالی این هندزفری است. Level U Pro همچنین با یک اپلیکیشن به اتفاق با نام Samsung Level App عرضه می شود که قابلیت های زیاد عالی را از جمله افکت های صوتی گوناگون و قابلیت تبدیل متن به صوت را در کمر بستن کاربران قرار می دهد.

 

 

بهترین هندزفری و هدست بی‌سیم

 

هدست بلوتوث سونی SBH80

اگر همنشین دارید موسیقی های موجود در گوشی هوشمند و یا تبلت خود را با کیفیتی عالی از طریق یک هدست حرفه ای بشنوید، هدست بلوتوث SBH80 به احسان می تواند شما را در این فرمایش یاری کند. این هدست علاوه بر ظاهری چشم نواز و بلندگوهای نیرومند 5.8 میلی متری از خاصیت های بسیار عالی دیگری نیز برخوردار است. این فرآورده سونی ضمن اینکه قابلیت پیوست NFC را داراست، قادر است به صورت همهنگام به دو دستگاه مختلف متصل شود و اطلاعات لازم را از هر دوی آنها دریافت کند. باتری با ظرفیت 125 میلی آمپر ساعت این هدست تضمین می کند که کاربران را طی 650 ساعت به چهره حاضر به شغل و 9 ساعت استفاده به صورت مداوم همراهی کند.


حوزه it هندزفری ,کاربران ,عالی ,هدست ,سامسونگ ,فرآورده ,میلی متری ,میلی آمپر ,بلوتوث سامسونگ ,آمپر ساعت ,هندزفری بلوتوث ,هندزفری بلوتوث سامسونگ ,بلوتوث منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت فروشگاه آسان شاپ هر چی کی بخوای معرفی بهترین سایت های بازی اورجینال معرفی کتاب پایگاه خبری میهن خبر اشپزی