کاربران هر صفحه اینستاگرام مهم‌ترینی عامل ترقی آن صفحه هستند! به راستی هر پستی که در صفحه اینستاگرام خویش منتشر می‌کنید، برای افزایش تعامل کاربران با صفحه اینستاگرامتان است و اگر صفحه شما کاربران زیادی نداشته باشد تعامل کمتر است. روش‌های مختلفی برای افزایش تعامل کاربران وجود دارد که مهم‌ترین آن درونمایه و پست‌های صفحه است؛ هر چقدر پست‌های شما کاربردی و جذاب‌تر باشند، کاربران پست شما را اغلب لایک می‌کنند و برای شما کامنت می‌گذارند. استوری اینستاگرام هم احد از ابزارهای زیاد عالی برای افزایش تعامل کاربران با صفحه اینستاگرام است ولی کاربران چگونه در استوری تعامل برپا می‌کنند؟ ساده‌ترین مسیر آن اجابت به استوری شما است ولی با پروا به این که ریپلای کردن استوری زمان‌بر است، کاربران کمتری این پیشه را سپریدن می‌دهند. اینستاگرام این موضوع را به احسان درک کرده است و ابزارهای نکویی برای استوری اینستاگرام در دسترس کاربران پیمان داده است. گرد از این ابزارها، استیکر نظرسنجی اینستاگرام است! با به کارگیری این ابزار می‌توانید یک سوال از کاربران بپرسید و دو گزینه در پسندیدن آن‌ها پیمان دهید. کاربران هم با انتخاب یکتا از دو گزینه برای شما بازخورد ارسال می‌کنند و به راحتی می‌توانید از نظرات آن‌ها استفاده کنید. در این نوشتار قصد داریم به حل مشکل اینستاگرام و آموزش استفاده از نظرسنجی اینستاگرام (Polls) بپردازیم؛ اگر حاضر هستید، در پیوسته مطلب ما را همراهی کنید!

 

ابزار نظرسنجی اینستاگرام چگونه با کسب‌وکارها کمک می‌کند؟


ابزار نظرسنجی اینستاگرام یا Poll ابزاری است که به شما در مقوله دریافت بازخوردهای کاربران کمک می‌کند؛ مثلاً فرض کنید دو محصول جدید برای کسب‌وکارتان حاضر کرده‌اید و می‌خواهید گرد را اکنون و یگانه از آن‌ها را پس از چند روز به کاربران معرفی کنید! محصولات پرطرفدارتر بیشتری دارند و شما به راحتی می‌توانید با معرفی محصولاتی که کاربران به آن اغلب دربایستن دارند، به افزایش مشتری کسب‌وکار خویش کمک کنید. برای آن که بدانید کاربران کدام محصول را بیشتر نیاز دارند، کافی است کاربر آن دو محصول را در یک استوری به کاربران شناسایی کنید و با به کارگیری دست موزه نظرسنجی اینستاگرام از آن‌ها عقیده بخواهید. لازم است بدانید بازخورد کاربران در آلت نظرسنجی اینستاگرام اغلب از ارسال دایرکت است؛ زیرا کاربر تنها در کمتر از چند ثانیه می‌تواند در نظرسنجی شرکت کند. اگر نمی‌دانید چگونه نظرسنجی اینستاگرام را در استوری‌های خود کاربرد کنید، در تقسیم بعدی به تعلیم آن می‌پردازیم اما اگر می‌دانید که چگونه می‌توان از نظرسنجی اینستاگرام بهره‌گیری کرد، در پسین مطلب با نکاتی در مورد افزایش بازخوردهای کاربران در بخش نظرسنجی اینستاگرام به اتفاق ما باشید.

 

چگونه یک نظرسنجی اینستاگرام (Polls) برپایی کنیم؟


برای ایجاد نظرسنجی اینستاگرام ۵ مرحله وجود دارد که باید آن‌ها را اتمام دهید:

 

نظرسنجی اینستاگرام (Polls)

 

استوری موردنظر خویش را ایجاد کنید!


نظرسنجی اینستاگرام یکی از ابزارهای تقسیم استوری است؛ به راستی برای ایجاد نظرسنجی شما باید یک استوری برپایی کنید و نظرسنجی را بر روی آن قرار دهید. برای ایجاد استوری وارد صفحه نخست اینستاگرام خویش شوید و از طریق دسته بالا و سمت چپ، بر روی آیکن اینستاگرام کلیک کنید

در این دسته می‌توانید به چهره سر راست عکس (یا فیلم) بگیرید یا با کشیدن صفحه موبایل به سمت بالا، از عکس ها گالری  موبایل خویش احد را انتخاب کنید. پروا داشته باشید که برای اخذ بهترین بازخورد در نظرسنجی اینستاگرام، عکس استوری باید پیوسته با جستار نظرسنجی باشد! در این صورت کاربران بیشتر ترغیب می‌شوند لغایت به نظرسنجی شما پاسخ دهند. پس از گزینش آن می‌توانید استیکرها یا اموجی‌های موردنظر خود را بر روی استوری خود قرار دهید تا وارد مرحله بعد (درج نظرسنجی در استوری) شویم. البته باید پروا داشته باشید که استوری شما آن‌قدر شلوغ نباشد که کاربران گیج شوند؛ پیشنهاد می‌کنم نصف استوری خود را برای درج نظرسنجی خالی بگذارید لغایت کاربران آن را بهتر ببینند و راحت‌تر بتوانند بازخورد خود را ثبت کنند.

 

یک نظرسنجی اینستاگرام برای استوری خود ایجاد کنید!


پس از ایجاد استوری موعد آن دریافتی که یک نظرسنجی بر روی استوری خود برپایی کنید! برای برپایی نظرسنجی بر روی آیکن استیکرهای استوری کلیک کنید الی بتوانید نظرسنجی اینستاگرام را برپایی کنید:

 

با کلیک بر روی آلت Polls می‌توانید نظرسنجی خویش را ایجاد کنید. بعد از گزینش دست موزه نظرسنجی اینستاگرام در بالای آن باید سوال خود را بنوسید و با کلیک بر روی هر گزینه می‌توانید پاسخی برای آن انتخاب کنید! شما محدودیتی در شمار واژه ها برای درج سوال ندارید اما پیشنهاد می‌کنم خلاق باشید! سوالات کوتاه اما جذاب بنویسید الی بتوانید بیشترین بازخورد را از کاربران بگیرید؛ مثلاً اگر توضیحاتی در استوری خود نوشته‌اید که کاربر با احضار آن متوجه موضوع استوری شما می‌شود، دیگر نیازی به تکرار آن سوال نیست! کافی است بنویسید “شما چطور؟” تا کاربر علاوه بر آن که موعد اقلیت برای خواستن سوال می‌گذارد، به علت خلاقیت شما ترغیب به برآوردن می‌شود. مسئله دیگر این است که شما الی ۲۶ واژه برای گزینه‌های پاسخ می‌توانید بنویسید اما تنها دو گزینه در کمر بستن شما قرار دارد؛ در این مورد هم پیشنهاد می‌کنم پاسخ‌های کوتاه مثل “بله” و “خیر” بنویسید تا کاربر به سوال شما جواب بدهد. اگر منظور استفاده از گزینه‌های اکثریت را دارید، این ابزار مناسب شما نیست؛ البته اینستاگرام اخیراً در بروزرسانی خود ابزاری برای نظرسنجی چند گزینه‌ای در گزین کردن کاربران قرار داده است که در مقاله‌ای سایر به رسیدگی آن می‌پردازیم.

 

نظرسنجی خود را در تقسیم مناسبی از استوری خود قرار دهید!


مورد نخست یادتان هست؟ گفتیم که فضای خالی مناسبی برای پیمان دادن نظرسنجی در عقیده بگیرید. اکنون که نظرسنجی خویش را برپایی کرده‌اید، بس است بر روی تیک نمایش دیتا شده در بالای و سمت راست استوری خویش کلیک کنید لغایت وارد مرحله بعد شوید:

 

اکنون بس است نظرسنجی خویش را در محل موردنظر خویش قرار دهید الی وارد مرحله بعد شوید.

 

اشتراک‌گذاری نظرسنجی اینستاگرام با فالوورهایتان!


پس از آن که نظرسنجی خویش را برپایی کردید، سررسید انتشار استوری رسیده است. انتشار نظرسنجی با انتشار استوری اتمام می‌شود! بنابراین بس است بر روی گزینه Send to کلیک کنید و Your story را برگزیدن کنید تا استوری شما با کاربران به اشتراک گذاشته شود.

 

اکنون که نظرسنجی خویش را منتشر کرده‌اید، کاربران می‌توانند استوری شما را ببینند و به نظرسنجی شما استجابت دهند. بعد متعلق به که کاربران به نظرسنجی اینستاگرام شما پذیرش دهند، به راحتی می‌توانید پاسخ‌های آن‌ها را ببینید و آنالیز کنید. برای این کار بس است وارد استوری موردنظر شوید و بر روی تعداد بازدید استوری خود کلیک کنید؛ وانگهی می‌توانید استوری خویش را بالا بکشید لغایت وارد صفحه آنالیز استوری شوید. در این بخش تعداد کاربرانی که یکی از دو گزینه را گزینش کرده باشند نمایش دیتا می‌شود؛ البته باید پروا داشته باشید که کاربران پس از یک بار برآوردن به نظرسنجی سایر نمی‌توانند پاسخ خود را تغییر دهند و برای آن‌ها تنها تصویر نظرسنجی در دسترس است. مثلاً به تصویر زیر دقت کنید:


حوزه it نظرسنجی ,استوری ,اینستاگرام ,کاربران ,خویش ,صفحه ,نظرسنجی اینستاگرام ,نظرسنجی خویش ,قرار دهید ,کلیک کنید ,وارد مرحله ,پروا داشته باشید ,برای اف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جمعیت هلال احمر شهرستان اسکو Paymentbal تشک طبی،خوشخواب yekdarya خانه مشاور تعمیرات سامسونگ ارزان کده بلاگر