هر مجموعه ی سازمانی دارای کدهای اخلاقی متناسب با ساختار حرفه ای خود است که اخلاق حرفه ای نام دارد. اخلاق حرفه ای در تبلیغات به چگونگی به کارگیری اصول اخلاقی توسط رسانه ها می پردازد و تأثیر آن را بر دانش، بینش و روش رفتاری مخاطبان ارزیابی می کند و مبحث اخلاق اطلاع رسانی به مبحث استفاده یا عدم استفاده از اطلاعات می پردازد. هر پيام جمعي بر جامعه تأثير ميگذارد و باعـث رفتارهـاي جمعـي مـي شـود.در ادامه به اهمیت اخلاق حرفه ای در تبلیغات می پردازیم.


اخلاق اخلاق ,حرفه ,تبلیغات ,اخلاقی ,اخلاق حرفه ,کدهای اخلاقی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sabtebazargan انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب تاثیرات تبلیغات فروش,سرمایه گذاری در خرید زمین و املاک صنعتی و کشاورزی صدرصد تضمینی, پرسود املاک شمال ایران فیلم سایت مرجع دانلود فیلم و سریال آرمان گاموت گیفت