اگر برنامه سفر به شمال در سر دارید، به رامسر به عنوان یکی از گزینه های تان فکر کنید. از جذاب بودن این شهر همان بس که بدانید به آن لقب عروس شهرهای شمالی را داده اند و فرصت های زیادی برای خوشگذرانی در آن دارید. می توانید بر روی کارناوال به عنوان راهنمای گردش و تفریح در رامسر حساب کنید و اطلاعات خوبی در مورد آن به دست آورید. در اینجا پیشنهادهایی را برای داشتن سفر خاطره انگیز به رامسر به شما ارائه می دهیم.

 از طبیعت تماشایی رامسر غافل نشوید

جاذبه های طبیعی رامسر و اطراف آن می توانند حال و هوای تان را حسابی عوض کنند و خاطره ای به یاد ماندنی برای شما بسازند. اگر می خواهید در بهار و تابستان نوازش نسیم خنک را بر صورت تان حس کنید و در طبیعتی مه آلود قدم بزنید حتما به جواهرده بروید و گوشه ای از زیبایی های طبیعت رامسر را ببینید. ییلاق گرسماسر هم گزینه خوبی برای فرار از گرمای تابستان است و حال تان را جا می آورد. جنگل دالخانی از معروف ترین جاذبه های رامسر است و در هر فصلی زیبایی خاص خودش را دارد. پاییز هزار رنگ این جنگل می تواند شما را افسون کند و تصویری متفاوت را پیش روی تان قرار دهد. آب گرم های اطراف رامسر و مناطق کوهستانی هم از جاذبه های طبیعت رامسربه شمار می روند.

01ram.jpg

 

شب های رامسر را از قلم نیندازید

شهر رامسر به هنگام شب چهره ای متفاوت به خود می گیرد و فرصت های تازه ای برای خوشگذرانی به شما می دهد. برای شب گردی در رامسر خودتان را به بلوار معلم یا همان بلوار کازینو برسانید. تاریخ ساخت این بلوار به دوره پهلوی اول باز می گردد و با طراحی فوق العاده خود به مانند پلی، دریا و کوه و جنگل را به هم می رساند. خودتان را در فضای نوستالژیک این بلوار غرق کنید و تجربه ای خاص برای خود رقم بزنید. پس از گردش در این بلوار می توانید راهی پلاژ توسکا شوید و از تماشای رقص امواج و حال و هوای ساحل لذت ببرید. پلاژ شهرداری هم امکانات خوبی دارد و شب های جذابی را می توانید در آن داشته باشید. به مرکز های رامسر هم سر بزنید و از امکاناتی مانند مینی گلف، گیم نت و شهربازی استفاده کنید.

02ram.jpg

دیدنی ها و تفریحات رامسر را از دست ندهید

 جاذبه تاریخی معروف رامسر، کاخ رامسر است که مجموعه ای از بناها و موزه ها را در خود دارد. قلعه مارکوه هم دیگر دیدنی این شهر است که چشم انداز زیبایی را پیش روی تان می گذارد. در کنار بازدید از جاذبه ها وقتی را هم به تفریح در رامسر اختصاص دهید. این شهر امکانات تفریحی خوبی در خود دارد؛  معروفترین آنها تله کابین رامسر است که در مجموعه تفریحی بام سبز قرار دارد. در این مجموعه علاوه بر استفاده از تله کابین و تماشای مناظر چشم نواز، می توانید هیجان را در کلوپ ورزش های دریایی هم تجربه کنید و یا اوقاتی خوش را در شهربازی بگذرانید و آدرنالین خون تان را بالا ببرید. با استفاده از زیپ لاین این مجموعه به پرواز درآیید و با قدم زدن بر روی پل معلق لحظاتی هیجان انگیز داشته باشید. در کنار اینها پینت بال و کارتینگ هم از دیگر تفریحاتی هستند که در رامسر در دسترس شما قرار دارند و می توانید بر روی شان حساب باز کنید.

03ram.jpg

 

برای داشتن برنامه سفر به رامسر به سایت کارناوال بروید و با انتخاب رامسر به عنوان مقصد، به اطلاعاتی در مورد این شهر، جاذبه ها و تفریحاتش دست یابید. همچنین با مراجعه به صفحه اختصاصی رامسر در سایت تریپ ادوایزر می توانید نگاهی به نظرات مردم ایران و سراسر دنیا در مورد جاذبه های این شهر داشته باشید.


عکاسی و امور مربوط به عکاسی رامسر ,جاذبه ,توانید ,بلوار ,خوبی ,داشته ,داشته باشید ,برای داشتن ,راهنمای گردش ,برای خوشگذرانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیلمودین این روزهای من وبگردی 24 تیم حرفه ای سوسازی بشارت مسیح zedschool