اگر شما هم به دنبال لوکس ترین باغ تالارها، ویلاها و تشریفات خاص و زیبا برای برگزاری مراسم ها و عروسی تان هستید اطلاعات موجود در سایت ما را مطالعه کنید بی شک در تصمیم گیری بسیار کمکتان خواهد کرد.از آنجایی که امروزه برگزاری عروسی در باغ تالارها بسیار رایج شده است و عروس و دامادها تمایل بیشتری در برگزاری مراسم در آن را دارند، کسب اطلاعات در این زمینه نیز بسیار حائز اهمیت است.

اجاره باغ تالار

اولین موردی که هنگام اجاره باغ عروسی به ذهن می رسد مبلغ و هزینه های آن می باشد. حداقل و حداکثر مبلغ ورودی باغ تالارها و سالن ها از 3 میلیون تا 30 میلیون تومان می باشد. شما می توانید با کمک کارگروه ما، با بهترین قیمت در لوکس ترین باغ های تهران ،شبی به یاد ماندنی را سپری کنید.
شایان ذکر است تمامی باغ های تهران دارای پارکینگ اختصاصی، نورپردازی خاص و ویژه، نمای فوق العاده، سالن های لوکس، پرسنل خوش برخورد و مرتب و . می باشند. گروه تشریفاتی ما با توجه به سلیقه و بودجه تان چندین باغ تالار و سالن در مناطق مختلف تهران و حومه برایتان در نظر می گیرد و بهترین پیشنهاد را رائه می دهد.

سفره عقد

باغ ارزان قیمت برای عروسی

در مقدار هزینه ای که برای اجاره باغ عروسی، امکانات و خدمات بایستی پرداخت شود عوامل گوناگونی موثر می باشد از جمله تاریخ برگزاری جشن، میزان بودجه شما، منطقه باغ، خدمات ارائه شونده، تعداد مهمانان و عواملی از این قبیل . شما می توانید با استفاده از تجربیات و م از مشاورین ما به راحتی و با قیمت مناسب بهترین انتخاب را داشته باشید و همچنین نیز از تخفیفات ویژه فصلی نیز بهره مند شوید.از بهترین و لوکس ترین باغ تالارهای تهران و حومه می توان به باغ عروسی 21 ،باغ موناکو، باغ عروسی تاج، باغ فرمانیه، باغ عروسی ویان، باغ زندگی، باغ عروسی سفید، باغ شمعدونی و . اشاره کرد که در ادامه به صورت اختصار به آنها خواهیم پرداخت.

معرفی باغ عروسی 21

باغ عروسی 21 در خرداد ماه 1396 تاسیس شده است و از جدیدترین و لوکس ترین باغ تالارهای منطقه گرمدره می باشد. این باغ تالار دارای ظرفیت 300 نفری می باشد و برای استفاده در چهار فصل سال مناسب است. باغ عروسی 21 با معماری خاص و منحصربفرد خود شبیه باغ های سلطنتی ساخته شده به طوری که تمامی مهمانان را مجذوب خود می کند و تمامی انتظارات شما را از یک شب رویایی برطرف می سازد. فضای سبز وسیع این باغ توانایی پذیرش 500 مهمان را نیز دارد و دارای مدرن ترین سفره عقد با دیزاین خاص و ویژه می باشد.
باغ عروسی

معرفی باغ تالار موناکو

اگر بخواهیم یکی از باغ های خوب عروسی منطقه گرمدره را به شما معرفی کنیم بی شک باغ موناکو است. این باغ داراز ظرفیت 250 نفر و پارکینگ 300 ماشینی است. محیط باغ موناکو بسیار زیبا و دلنشین بوده و برای برگزاری مراسم تولد و نامزدی نیز مناسب می باشد.از ویژگی های این باغ صرف شام در سالن مجزا و جدا از سالن اصلی می باشد که در نزدیکی سالن اصلی قرار دارد. باغ تالار موناکو دارای درختان بلند و استخر زیبایی می باشد که با شیک ترین و بروزترین معماری ها طراحی شده است.

باغ عروسی

معرفی باغ تالار تاج

باغ عروسی تاج از مجلل ترین و جدیدترین باغ های عروسی در حومه تهران و منطقه گرمدره می باشد. این تالار در سال 1393 با معماری و دیزاین منحصر بفرد فعالیت خود را آغاز کرد.ظرفیت مهمان تالار تاج 500-300 نفر و ظرفیت پارکینگ آن 400 خودرو است. ویژگی خاص این تالار استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی سقفی است که در فصل زمستان بسیار حائز اهمیت می باشد. این باغ عروسی با دیزاین و طراحی دکوراسیون فوق العاده اش خاطره ای ماندگار در ذهن شما و مهمانانتان باقی خواهد گذاشت.

باغ عروسی

معرفی باغ تالار فرمانیه

باغ فرمانیه از باغ های زیبا و شیک با ظرفیت 200 نفری است که در منطقه گرمدره و جاده کرج واقع شده است. این باغ تالار فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است و با سابقه ای بیش از یک دهه نام خوشایندی از خود به جای گذاشته است.  ورودی تالار فرمانیه رایگان می باشد و پرسنل آن بسیار آراسته و تحصیل کرده می باشند. با گروه موزیک اختصاصی تشریفات آرین در این باغ شبی به یاد ماندنی خواهید داشت.


تشریفات مجالس ملل عروسی ,تالار ,برگزاری ,سالن ,تهران ,منطقه ,منطقه گرمدره ,لوکس ترین ,برگزاری مراسم ,تالار فرمانیه ,تالار موناکو ,برای برگزاری مراسم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان مرکز کمک - Help center سرگرمی تفریحی ورزشی جراح مغز و استخان خوشمزه ترین مزه ها دانستنی های تازه پزشکی 98music06 DIGIKALA