صنایع مختلف برای تولید محصولات و ادامه فعالیت خود نیاز به مواد اولیه مختلفی دارند . مواد شیمیایی شاید اساسی ترین و مهم ترین مواد اولیه مورد نیاز در صنایع مختلف باشند . 

علی رغم تمام استفاده های مفیدی که از این محصولات می توان کرد ، استفاده های دیگری مانند ساخت بمب ، گازهای سمی و غیره نیز را می توان با مواد شیمیایی انجام داد . از همین رو برای برخی مواد مانند نیترات آمونیوم (در ساخت بمب کاربرد دارد)قوانین سختگیرانه ای و.جود دارد . 

همچینین طیف وسیعی از مواد شیمیایی دارای خواصی مانند سمیت ، آتش زایی ، خورندگی و . هستند . به همین دلیل کسانی که در زمینه تجارت این مواد کار می کنند باید اطلاعاتی کامل در زمینه نوع ماده شیمیایی و خواص آن داشته باشند . 

نکته دیگر گریدهای مختلفی است که برای هر ماده وجود دارد. تولیدکنندگان بر اساس نوع کاربری گریدهای مختلفی از هر ماده تولید می کنند . 

پس یک تامین کننده خوب باید علاوه بر شناخت کامل از خواص ماده مورد نظر و کاربردهای آن در صنایع مختلف ، گریدهای مورد نیاز برای هر صنف را شناخته و همچنین بر قوانین موجود در باره آن ماده اگاهی کامل داشته باشد تا مصرف کننده بتواند با خیال راحت محصول مورد نظر خود را تامین کند . 


و سود پرک - مبتکران شیمی تولید کننده سود پرک مواد ,ماده ,شیمیایی ,مورد ,گریدهای ,کننده ,مواد شیمیایی ,صنایع مختلف ,گریدهای مختلفی ,مورد نیاز ,مواد اولیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی تدریس خصوصی شیمی علی علوی سایت دانلود رایگان پروژه معماری با بهترین کیفیت فروشگاه خوشخواب ستارخان surgerycenter وبلاگ الهه عشق پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ارزان کده شرکت طراوت سبز باران