تحقیق درباره تابع Mail در PHP

قسمتی از متن فایل دانلودی:

تابع Mail  در PHP

در این مقاله ما خواهیم دید که چگونه زبان PHP را برای ارسال ایمیل تنظیم کنیم و همچنین نحوه فرستادن ایمیلهای HTML و ایمیلهای همراه با فایل ضمیمه (Attachment) را بررسی کرد .

قبل از اینکه به کمک PHP بتوانیم ایمیل بفرستیم باید PHP را برای این کار تنظیم کنیم . دقیقا مانند اینکه بخواهیم برنامه ارسال و درایمیل ( مانند Outlook ) را تنظیم کنیم .

برای این کار هم باید سراغ فایل php.ini رفته و آن را با editor دلخواه خودتان باز کنید . اگر می خواهید کدهای خودتان را بر روی سروری غیر از سیستم خودتان اجرا گنید از این مزحله صرف نطر کنید و فرض را بر این بگزارید که سرور شما برای انجام این کار تنظیم شده است و در نتیجه به مرحله بعد بروید .

در فایل php.ini در قسمتی که با ( mail function ) عنوان گزاری شده است گزینه ای دارید به نام SMTP که باید مقدار آن را SMTP ایمیلتان بگذارید مثلا mail.softhome.net

البته در فایل php.ini تنظیمات برای سرورهای ویندوز و لینوکس را جدا در نظر گرفته و شما باید بر اساس سیستمی که استفاده میکنید چیزی شبیه زیر را داشته باشید :

برای دانلود کلیک نمایید


آرمان mail ,فایل ,تنظیم ,خودتان ,تابع ,کنیم ,تنظیم کنیم ,تابع mail ,درباره تابع ,تحقیق درباره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکتر سایبر پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان به روز ترین ها و قدیمی ترها تازه ترین اخبار اختصاصی معماری و سازه فروشگاه ایکس دانلود