به طور کلی بعد از تاسیس و راه اندازی رستوران و تهیه غذا باید قسمتی را با نام انبار رستوران در نظر گرفت انبار رستوران تا حد زیادی می تواند به شما کمک کند تا غذاها در زمان مناسب و بدون تاخیر برای مشتریان آماده شوند در واقع تجهیزات انبار رستوران شامل تهیه ی یک سری وسایل و لوازم می باشد برخی از این وسایل عبارت است از چلیک نگهداری حبوبات، چلیک نگهداری زباله و سکوی نگهداری برنج و حبوبات در ادامه ی مطلب به توضیح مختصری در خصوص سکوی نگه داری برنج و حبوبات خواهیم پرداخت.

سکوی نگهداری برنج

این سکوها از جنس استیل بوده و یکی از لوازم ضروری برای آشپزخانه ها به حساب می آید، با این محصول می توان به راحتی به حبوبات و برنج دسترسی داشت علاوه بر این با این وسیله می توان حبوبات را به راحتی شست و شو داد. در ادامه ی مطلب در خصوص دو محصول که در تمامی کبابی ها مورد نیاز می باشد توضیح مختصری ارائه خواهیم داد.

کباب پز ریلی

این دستگاه یکی از جدیدترین دستگاه های پخت کباب در رستوراه ها، کبابی ها، کترینگ ها و سالن های عروسی می باشد که توسط آن می توان حجم بالایی از کباب را برای مشتریان آماده کرد. درب این دستگاه به صورت ریلی بوده و بعد از قرار دادن سیخ ها در جای مشخص شده سیخ ها با حرارت از بالا و چرخش به صورت کامل پخته می شوند.

سیخ شور کباب

دستگاه سیخ شور کباب را برای تمامی رستوران ها، کبابی ها و حتی جگرکی ها از ضروری ترین تجهیزات می باشد که با آن می توان تعداد بالایی سیخ را شست و شو داد از جمله مهم ترین مزایای این دستگاه صرفه جویی در مصرف آب می باشد، این دستگاه در انواع مختلف حلزونی و درب دار در بازار موجود می باشد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل


راه اندازی آشپزخانه صنعتی دستگاه ,کباب ,آشپزخانه ,توان ,حبوبات ,برنج ,نگهداری برنج ,توضیح مختصری ,سکوی نگهداری ,چلیک نگهداری ,برای مشتریان ,برای مشتریان آماده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عاشقانه ای برای عشقم « فاطمه » ـ asheghane جایی برای خودم. اهنگ های نایاب (سایت رسمی کینگ بند (اتحاد عیسی شاه محض یار خرید اینترنتی بلیتز DasenoPlay