کشور کانادا و تحصیل در آن

کشور کانادا در حال حاضر یکی از بهترین کشورهای جهان جهت زندگی شناخته می شود و سازمان ملل متحد این کشور را به عنوان گزینه ای ایده آل جهت زندگی و تحصیل معرفی می کند. عوامل بسیاری موجب شده تا افراد بسیاری متقاضی مهاجرت تحصیلی به کانادا باشند که مهم ترین آن ها اخذ اقامت پس از تحصیل و یافتن شغل مناسب در این کشور است. در ادامه اطلاعات جامعی را درخصوص تحصیل در کانادا عنوان خواهیم کرد که به افراد اجازه می دهد تحصیلات خود را در دانشگاه های معتبر بین المللی ادامه داده و به موقعیت شغلی ایده آلی نیز دست پیدا کنند.

کانادا به عنوان یک کشور دو زبانه و برخورداری از نظام آموزشی باکیفیت به افراد این امکان را می دهد تحصیلات خود را به زبان موردنظر خود ادامه دهند. زبان های فرانسوی و انگلیسی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های آموزش عالی کانادا شناخته می شوند که این امر موجب شده دانشجویان یکی از این دو زبان را انتخاب کرده و تسلط خود را افزایش دهند. تحصیل در کانادا به متقاضیان این امکان را می دهد که وارد محیط دانشگاهی پیشرفته شده و از امکانات ورزشی سطح بالایی برخوردار شوند.

متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا باید در نظر داشته باشند طول دوره کارشناسی در این کشور حدود ۳ تا ۴ سال بوده و علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید ۱ تا ۳ سال را به عنوان طول دوره تحصیل خود درنظر داشته باشند. در کشور کانادا مراکز آموزش عالی متعددی مانند کالج ها و دانشگاه ها و مدارس فنی و هنر وجود دارد که علاقه مندان به مهاجرت تحصیلی به کانادا بسته به شرایط و رشته تحصیلی خود می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا

دوره ی کارشناسی اولین مقطع تحصیلی در دانشگاه های کانادا است و افرادی که می خواهند در مقطع کارشناسی در دانشگاه های کانادا تحصیل کنند باید ۱۲ سال دبیرستان خود را به اتمام رسانده باشند، البته استان کبک از این امر مستثنی است و افراد می توانند پس از ۱۱ سال تحصیل وارد دوره ی کالج شوند و یا این که در دوره ی ۲ ساله پیش دانشگاهی شرکت کنند و پس از آن می توانند طی ۳ سال مدرک کارشناسی ارشد خود را اخذ کنند.

در ضمن افرادی که می خواهند در دوره ی کارشناسی در کانادا تحصیل کنند باید بدانند که تنوع رشته های دانشگاهی دانشگاه های کانادا در مقطع کارشناسی زیاد است اما به طور کلی رشته های پرطرفداری که توسط دانشجویان بین المللی برای تحصیل انتخاب می شوند شامل مواردی همچون کارشناسی علوم کامپیوتر، کارشناسی ریاضیات، کارشناسی زبان، کارشناسی مهندسی و کارشناسی روانشناسی می شود.

افرادی که می خواهند دانشگاه های کانادا را برای تحصیل در مقطع کارشناسی انتخاب کنند شاید آشنایی زیادی با شهرهای محبوب کانادا که دانشجویان بین المللی آن ها را برای تحصیل انتخاب می کنند نداشته باشند، به همین دلیل باید بگوییم که شهرهای پرطرفدار کانادا برای تحصیل دانشجویان بین المللی عبارتند از: ونکوور، مونترال، برنابی و تورنتو.

نکته ای که در این جا باید به آن اشاره کنیم این است که هر دانشگاهی قوانین خاص خود را برای پذیرش دارد اما به طور کلی فردی که درخواست خود را برای پذیرش در یکی از دانشگاه های کانادا می فرستد ایمیلی که نشانه ی دریافت درخواست است به فرد فرستاده می شود و سپس دانشگاه مدارک مورد نیاز برای بررسی درخواست فرد را برای فرد متقاضی ارسال می کند.

در نهایت توجه داشته باشید که برای پذیرش در مقطع کارشناسی در کانادا ارائه ی مدرک زبان الزامی نیست و فرد تنها باید گواهی ۱۲ ساله تحصیل خود را ارائه دهد.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی عکس پایین کلیک کنید !

شرایط تحصیل در کشور کانادا و


هازارد موزیک کانادا ,تحصیل ,کارشناسی ,دانشگاه ,کشور ,مقطع ,مقطع کارشناسی ,کشور کانادا ,برای تحصیل ,داشته باشند ,مهاجرت تحصیلی ,برای تحصیل انتخاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چنار دانلود رزیدانلود بافتی | برنامه و بازی اندروید و آیفون RaIngiRL سئو ، طراحی سایت وبسایت دربیران محصولات تخصصی گیاهی وبلاگم؛ آرامشم بهترین سایت