3 روش مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

گام اول برای مشاهده و دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸ ورود به سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 جهت دریافت کارنامه می باشد که در زیر کامل توضیح داده شده است، گام دوم ورود به قسمت سراسری و کلیک بر روی مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۸ می باشد و گام سوم با در دست داشتن شماره پرونده و یا شماره داوطلبی و ش شناسنامه می توانید تاریخ اعلام نتایج کنکور 98 خود را مشاهده نمایید.

راهنمای گام به گام تصویری دریافت کارنامه کنکور 98

در گام سوم بسیاری از داوطلبان از مشاوران ما سوال می پرسند که چگونه با در دست داشتن شماره داوطلبی و یا پرونده نتایج کنکور خود را دریافت کنیم ؟ و اگر شماره داوطلبی و یا پرونده را گم کرده باشیم چگونه و چه راهی برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری ۹۸ می باشد؟ ما در اینجا هر دو حالت را بررسی می کنیم.

روش اول دریافت کارنامه نتیجه کنکور 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شناسنامه (راحترین روش)

روش اول دریافت کارنامه با شماره داوطلبی و شناسنامهروش اول دریافت کارنامه با شماره داوطلبی و شناسنامه

روش دوم دریافت نتایج کنکور 98 بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری

روش دوم مشاهده نتایج کنکور با شماره پرونده و کد رهگیریروش دوم مشاهده نتایج کنکور با شماره پرونده و کد رهگیری

روش سوم نحوه دریافت نتایج کنکور بر اساس شماره سریال و شماره پرونده

روش سوم با استفاده از شماره پرونده و شماره سریالروش سوم با استفاده از شماره پرونده و شماره سریال

دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸ بدون شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

برای آن دسته از داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را برای اعلام نتایج کنکور گم کرده اند و دسرسی ندارند مشاوران ما می توانند در قسمت ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی ش داوطلبی اقدام نمایند لطفا برای بازیابی اطلاعات کنکور سراسری ۹۸ خود با مشاوان ما در تماس باشید.

سامانه اعلام نتایج کنکور سایت sanjesh

سامانه اعلام نتایج کنکور 98 سایت سازمان سنجش(sanjesh.org) می باشد که داوطلبان می توانند با روش های بالا در قسمت اعلام نتایج کنکور سایت سنجش می توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند، مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سطح کشور تا رسیدن به شهر, رشته و دانشگاه مورد نظرتان و موفقیت در کنکور سراسری 98 در کنار شما خواهد بود.

مشاوره تحصیلی اعلام نتایج کنکور 98 درخت دانش

 

در صورتی که تمایل دارید از راهنمایی ها و مشاوره های ارزشمند مشاوران تحصیلی درخت دانش بهره مند شوید و یا در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98, سایت انتخاب رشته کنکور 98, منابع مفید و یا چگونگی هدفگذاری و برنامه ریزی برای کنکور سراسری98 می توانید با ری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

،


مشاوره تحصیلی کنکور ,شماره ,نتایج ,سراسری ,دریافت ,مشاهده ,نتایج کنکور ,کنکور سراسری ,اعلام نتایج ,شماره داوطلبی ,شماره پرونده ,اعلام نتایج کنکور ,نتایج کنکو? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کرایه جرثقیل در تهران مشاوره و اجرای ایمنی کفپوش ضد حریق گرمایش برودت پارس film قرآنیکا موسسه ماد دانش پژوهان instagram بهترین سایت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خبرهای روزانه بورس تهران