طرز تهیه کرم شکلاتی

کرم شکلاتی ، طرز تهیه و درست کردن کرم شکلات خوشمزه و مجلسی در منزل، creme chocolat دستور تهیه کرم شکلات برای تزیین روی کیک و دسر در منزل

کرم شکلات یکی از دسرهای خوشمزه و پرطرفدار می باشد و همانند گاناش شکلاتی برای تزیین انواع کیک و شیرینی و دسر می باشد. همان طور که میدانید اکثر بچه ها عاشق شکلات هستند و شما می توانید با درست کردن این کرم شکلاتی خوشمزه و مخصوص کودک خود و یا هرکس دیگری که عاشق شکلات است، غافلگیر کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن کرم شکلاتی آشنایی ندارید، ما در این آموزش طرز تهیه دسر بارونک، دستور تهیه و مواد لازم کرم شکلاتی را آماده کرده ایم تا به راحتی در منزل بتوانید این کرم شکلات خوشمزه و مجلسی را به صورت مرحله به مرحله درست کنید و برای تزیین و وسط کیک و یا انواع دسر استفاده کنید.

مواد لازم کرم شکلاتی
پودر کاکائو نصف لیوان
پنیر ماسکارپونه یا خامه ای  220 گرم
کره  110 گرم
پودر شکر یا پودر قند  3 لیوان
نمک یک چهارم قاشق چایخوری
اسانس وانیل نصف قاشق چایخوری
مراحل تهیه و درست کردن کرم شکلاتی

1. برای درست کردن این کرم شکلاتی خوشمزه، ابتدا کره را در دمای محیط قرار می دهیم تا نرم شود. سپس کره را به همراه پنیر خامه ای یا پنیر ماسکارپونه در یک کاسه می ریزیم و با همزن به مدت 3 دقیقه هم می زنیم تا نرم و یکدست شود.

2. سپس پودر کاکائو و شکر را به آرامی بر روی مخلوط کره و پنیر خامه ای الک می کنیم. بعد مقدار نمک گفته شده را هم اضافه می کنیم و این بار با همزن به مدت یک دقیقه هم می زنیم تا همه مواد به خوبی باهم مخلوط شوند.

3. در آخرین مرحله اسانس وانیل را اضافه می کنیم و دوباره مخلوط می کنیم. سپس بر روی کاسه نایلون می کشیم و آن را در یخچال استراحت می دهیم تا خوب سرد شود.

4. پس از اینکه کرم شکلاتی خنک شد، آن را از یخچال بیرون می آوریم و کمی هم می زنیم. سپس آن را استفاده می کنیم. امیدواریم آموزش طرز تهیه کرم شکلاتی مورد رضایت تان قرار گرفته باشد.

نکات درست کردن کرم شکلاتی

توجه کنید اگر این دسر را مطابق این آموزش گفته شده درست کنید، کرم شکلاتی شما عالی و خوشمزه خواهد بود و فرم پذیری بالایی خواهد داشت و به هیچ وجه شل نخواهد شد و شما می توانید آن را برای تزیین انواع شیرینی، دسر، کیک و . استفاده کنید.


سایت جالب و شگفت انگیر شکلاتی ,تهیه ,درست ,کنیم ,شکلات ,پودر ,درست کردن ,برای تزیین ,قاشق چایخوری ,پنیر ماسکارپونه ,اسانس وانیل ,برای تزیین انواع منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گرافیک آنلاین zanezaft03 news دلنوشته های خطخطی مجله ساختمان تولیدی کتری قوری کافی نت و مرکز چاپ پارس مهارت معلمی شب که میشه فروش قطعات خودرو