بعداز اینکه ستون ها و پادری فلزی نصب شده در قسمت دوم از مرحله ی نصب درب طبقه سلکوم نوبت به نصب مکانیزم سر درب و لته ها می رسد.

ابتدا کارتن کوچک که مربوط به مکانیزم درب طبقه میباشد را باز می کنیم و لوازم و اکسسوری موجود در کارتن جدا و تفکیک می شود.

-نصب مکانیزم روی دو عدد پیچ آچاری 6 موجود بر روی قاب ستون

توجه شود قبل از محکم کردن پیچ آچاری 10 بایستی تمامی نقاط قرمز طبقات در یک راستا قرار بگیرد و چنانچه به دلیل ناشاقولی ستونها در این مشکلی ایجاد شد حتما باید از اوالهای روی شاسی طبقات استفاده شود.تاکید می شود به هیچ عنوان از لحاظ عرضی در جابجایی چرخ طبقه دخل و تصرفی نشود.

حال پیچ های آچاری 10 را محکم ببندید.

نحوه اتصال لته ها:

ابتدا لته ها را بدون کفشک به صفحه متحرک به صورت موقت متصل میکنیم.

بالای لته تندرو با پله ستون 5 میلی متر (از لحاظ عرض) فاصله داشته باشد.قسمت پایین لته بعدا تنظیم خواهد شد.حتما توجه شود در این حالت صفحه استوپی به چرخ استوپی تماس داشته باشد.پیچ های بالای لته بسته شود.

-لته ی تندرو به سمت بازشو حرکت داده شود تا جایی که بالای لته ی تندرو با ستون بازشوی درب طبقه هم راستا شود،در این هنگام بالای لته ی کندرو با بالای ستون و لته ی تندرو هماهنگ کنید و پیچ آن را محکم ببندید.

برای تنظیم 5 میلی متر استاندارد لته با لته و لته با ستون و کتیبه،از واشر های مخصوص استفاده شود.

واشری که دارای یک سوراخ میباشد واشر 1 میلی متر و واشر دارای دو سوراخ واشر 2 میلی متر میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات آریان سیستم رو به وب سایت زیر مراجعه کنید:

http://asr-elevator.ir


asrelevator ستون ,بالای ,تندرو ,طبقه ,واشر ,میلی ,داشته باشد ,محکم ببندید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت نیکتاز پلیمر آذین گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم روستای لاطران بهترین وبلاگ برای کی پاپر و کی درامرها یک فیلم باز طرحواره درمانی حیوانات اندر تخیلات وبلاگ تجهیزات شبکه تعمیرات آباد الکتریک پویا