توسط Darren Allan یک ماه پیش سیستم عامل
یا حداقل این مدل ها یک پردازنده گرافیکی مجزا را اجرا می کنند، طبق گزارش ها

کتاب سطح 2
اعتبار تصویر: TechRadar

Windows 10 May 2019 به روز رسانی ظاهرا مسائل جدی با تعداد کمی از کتابهای سطح Surface 2 را دارد، مخصوصا کسانی که دارای یک گرافیک مجزا هستند، و مایکروسافت به نظر می رسد ارتقاء این ماشین ها را در حال حاضر مسدود کرده است (همانطور که معمولا در زمانی که سازگاری سخت افزاری مشکلات کشف می شوند)

ویندوز آخرین چندین پست را در Reddit (و توییتر همراه با مرکز بازخورد مایکروسافت) ساخته شده توسط کاربران که با این موضوع با Surface Book 2 مواجه شده اند، اکثریت قریب به اتفاق کارت گرافیک GTX 1060 (هرچند چند گزارش GTX 1050 را نیز ذکر کنید).

فیلم های توصیه شده برای شما .

    بازی ویدیویی
    Pixel 2 XL vs 8 Plus، Note 8، مقایسه دوربین Mate 10 Pro
    ویندوز 10: 5 ویژگی های داغ
    13/08/15
    ویندوز 10: 5 ویژگی های داغ
    ویندوز 10: نگاه اول
    28/07/15
    ویندوز 10: نگاه اول
    iPad Mini 2 با شبکیه چشم: بررسی به روز رسانی 2014
    05/03/14
    iPad Mini 2 با شبکیه چشم: بررسی به روز رسانی 2014
    تبلت iPad 3 vs. Galaxy Tab 2 10.1 .
    03/07/12
    iPad 3 vs. Galaxy Tab 2 10.1 مقایسه تست صفحه.
    نکات برجسته ویدئو: TechRadar Mobile .
    05/06/19
    نکات برجسته ویدئو: TechRadar Mobile Choice Consumer Awards 2018

    Surface Book 2 یک پردازنده 8 هسته ای Core i5 می باشد
    چگونه ویندوز 10 را مجددا نصب کنیم
    ویندوز 10 مه 2019 به روز رسانی مشکل: چگونه آنها را تعمیر کنید

مشکل اینگونه کاربران این است که پس از نصب به روز رسانی ماه مه 2019، GPU گسسته قطع و قطع می شود، که به طور موقت از سیستم خارج می شود.

این به این معنی است که دستگاه Surface باید از گرافیک مجتمع (خیلی کندتر) استفاده کند و می تواند یک صفحه آبی مرگ را به وجود آورد، زیرا برخی از کاربران شکایت دارند که چنین تصادفی منجر به از دست دادن کار آنها شده است.

به نظر می رسد که مشکل تنها زمانی اتفاق می افتد که شما از یک برنامه کاربردی استفاده می کنید که حجم کار سنگینی را در GPU اعمال می کند، مانند فتوشاپ.

در دو موضوع جداگانه Reddit، اشاره شده است که یک عامل پشتیبانی مایکروسافت پیشنهاد بازگشت به اکتبر 2018 به روز رسانی تا زمانی که مسئله ثابت است.

مایکروسافت در حال بررسی است

یکی دیگر از موضوعاتی که در مورد Reddit مطرح است، صاحب یک صفحه 15 اینچی Surface Book 2 است که می گوید که به روز رسانی ماه مه 2019 برای دستگاه خود مسدود شده است، همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، و دیگر افراد هم این را نیز یافتند.

احتمالا، مایکروسافت این اقدام را با توجه به مسئله با GPU گسسته انجام داده است و یک توسعه دهنده مایکروسافت در آن موضوع Reddit مشخصی را تایید کرده است تا شرکت را بررسی کند.

توسعه دهنده اظهار داشت: "در زمان بندی مطمئن نیستم، من معتقدم که مسئله درایورهای گرافیکی است، با این همه طول می کشد تا آنها نسخه های ثابت را دریافت کنند."

امیدوارم قبل از مدت طولانی یک دیدگاه رسمی از مایکروسافت دریافت کنیم که تأیید آن این است که واقعا مسئله وجود دارد و اگر این مورد باشد، امیدوارم برخی از اخبار دقیق تر در مورد اینکه چگونه یک رفع مواجه می شود، ارائه شود. هنوز هیچ مشکلی در داشبورد سلامت به روز رسانی ماه مه 2019 وجود ندارد.

افراد دیگر در این موضوعات Reddit همچنین گزارش می دهند که به روز رسانی ویندوز 10 مه 2019 در دیگر سخت افزار Surface از جمله Surface Pro 4، Surface Pro 6 و Surface Book با Performance Base مسدود شده است.

به گفته ما، ما یک Surface Pro 6 داریم و ارتقاء به ما ارائه شده است (اگر چه هنوز آن را نگرفته ایم - و شاید فقط قبل از نصب به روز رسانی صبر کنید).

    این بهترین لپ تاپ های سال 2019 است

محصول مرتبط: مایکروسافت ویندوز 10 خانه
حکم ما:
☆☆☆☆☆

با به روز رسانی در ماه مه 2019، ویندوز 10 امن تر، قابل اطمینان و کارآمدتر از همیشه، معرفی ویژگی هایی است که می تواند شما را واقعا خراب و نا امید کند و محافظت از کامپیوتر شما را حفظ کند. البته همیشه برای بهبود وجود دارد، اما ویندوز 10 در حال حاضر بهتر از همیشه است و هنوز هم با تعدادی از به روز رسانی های ثابت در حال تکامل است.

منبع :techradar.com


گردشگری سلامت رسانی ,surface ,مایکروسافت ,ویندوز ,reddit ,مسئله ,surface book ,توسعه دهنده ,techradar mobile ,ویدئو techradar ,برجسته ویدئو ,ویدئو techradar mobile ,برجسته ویدئو techradar منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اتفاقات رندوم آموزش ابتدائی آلفا الکترونیک آرلیس اشپزی برای تو بهترین سایت فیلم و سریال دانلودستان مهتاب رایانه