از روی بازی میزی Space Hulk الهام گیری شده است اما در دنیای Warhammer 40000 جریان دارد. شما باید در یکی از دو نقش Terminator Space Marines یا alien Genestealers در مبارزات خونین بازی به مبارزه بپردازید. همانند دیگر بازی‌های دنیای Warhammer، این بازی نیز در سبک استراتژی است اما مبارزات بازی به صورت Turn-base جریان خواهد داشت. این بازی توسط Cyanide Studio توسعه و Focus Home Interactive آن را روانه‌ی بازار کرده است.

Space Hulk: Tactics یک الهام از روی بازی میزی Space Hulk است و به همین خاطر، یک سیستم بزرگ کارتی در بازی وجود دارد که از کارت‌های این بازی میزی استفاده شده است. کارت‌ها شخصی‌سازی بیشتری برای گروهتان را به وجود می‌آورند که تنوع بالایی به نحوه‌ی ساخت گروه را به شما می‌دهد. کارت‌ها اگر در موقعیت‌های مناسبی استفاده شوند، یک مبارزه را به طور کامل می‌تواند به نفع شما برگرداند. قدرت‌های متنوعی با استفاده از کارت‌ها در بازی قرار داده شده است و شما متناسب با سبک بازی خودتان می‌توانید کارت‌های مخصوصی را به مبارزات ببرید. بازیکنان می‌توانند در بخش آنلاین بازی به رقابت با یکدیگر بپردازند و در نقش Genestealer یا یکی از گروه‌های Space Marines به مبارزه به یکدیگر بپردازند. چهار گروه مختلف با نام‌های Blood Angels، Space Wolves، Ultramarines و Dark Angels از Space Marines در بازی وجود دارد که هر گروه قدرت‌های مخصوص به خود را دارند. شما می‌توانید نقشه‌ی مورد نظر خود را در بازی بسازید و هدف کامل کردن مرحله را نیز مشخص کنید و با اشتراک‌گذاری نقشه‌ی خود، با دیگر بازیکنان در نقشه‌ی Custom خود به رقابت بپردازید. بخش داستانی بازی از دو دید متفاوت بیان خواهد شد؛ Blood Angels و Genestealer ها که هر کدام تجربه‌ای خاص و متفاوت از داستان بازی را به شما ارائه می‌دهد.

اگر از هواداران سری بازی‌های Warhammer 40000 هستید، Space Hulk: Tactics تجربه‌ای متفاوت را به شما ارائه می‌دهد. مبارزات بازی نوبتی و بخش زیادی از بازی الهام گرفته از بازی میزی Space Hulk است. اگر مبارزات سریع و شلوغ سری Warhammer را دوست دارید، Space Hulk: Tactics انتخاب خوبی برای شما نیست چراکه مبارزات کاملاً تاکتیکال و آرام جریان پیدا می‌‌کند.


گیم پلید بازی ,space ,hulk ,مبارزات ,میزی ,tactics ,space hulk ,بازی میزی ,hulk tactics ,space marines ,میزی space منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت کلایمر شماره تماس تهیه محصولات09334336389 نگهداری و تعمیرات ساینا Sayna CMMS خدمات کشاورزی شانار فرش ماشینی کاشان Shop اخبار شهرستان آغاجاري خرید و فروش نخ های اکریلیک