مرکز انواع ساندویچ پانل در اصفهان

ساندویچ پانل اصفهان

شرکت آذربتن نماینده کبیرپانل در اصفهان و دیگر شهرها، مرکز انواع ساندویچ پانل در استان اصفهان می‌باشد. ساندویچ پانل اصفهان که توسط شرکت آذربتن ارائه می گردد در انواع سقفی، دیواری، سردخانه ای و … است.

اصفهان یک شهر صنعتی است و صنایع بزرگی چون ذوب آهن، مجتمع فولاد مبارکه، پالایشگاه، شرکت پلی‌اکریل و همچنین کارخانجات متعدد سرامیک و کاشی‌سازی و معادن سنگ و سنگ‌بری از علل صنعتی شدن و اقتصاد قوی استان محسوب می‌شود.

به دلیل ویژگی‌های این استان و نیاز به استفاده از ساختمان‌های پیش‌ساخته، آذربتن همواره از پیشتازان ارائه طرح‌های نوآورانه درزمینهٔ تولید و اجرای انواع پوشش‌های سوله و سازه‌های صنعتی در این استان هست.

ساندویچ پانل، مصالح ساختمانی نوین و بسیار مناسبی برای انواع سازه‌ها هست. به‌طورکلی ساختاری شبیه به ساندویچ دارد که علت این نام‌گذاری نیز همین است.

این محصول نوین می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای مصالح ساختمانی باشد. این پانل‌ها از دولایه تشکیل‌شده‌اند که یک‌لایه عایق میانی را می‌پوشاند. جنس لایه‌های بیرونی از ورقه‌های فلزی است و همچنین ورقه‌ها با توجه به جنسشان انواع مختلف دارند. با توجه به کاربرد پانل‌ها، این محصول به چند نوع تقسیم می‌شوند که دیواری و سقفی ازجمله مهم‌ترین ساندویچ پانل‌ها می‌باشند.

نصاب ساندویچ پانل اصفهان

با از شرکت آذربتن، اجرا و نصب ساندویچ پانل را با بالاترین کیفیت تجربه نمایید. آذربتن با استفاده از برترین کارشناسان درزمینهٔ نصب و اجرای ساندویچ پانل توانسته پروژه‌های بزرگی را در استان اصفهان اجرایی نماید.

 

منبع : شرکت ساختمانی آذربتن


irani blog ساندویچ ,اصفهان ,پانل ,انواع ,استان ,شرکت ,ساندویچ پانل ,مصالح ساختمانی ,پانل اصفهان ,استان اصفهان ,شرکت آذربتن , انواع ساندویچ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

dwithLGB shop اخبار فناوری اطلاعات تخفیف ویژه سئو سایت کمپانی سکوت نه خرید اینترنتی پرنازچت