کشور اتریش از جمله کشورهای قدرتمند اروپای مرکزی می‌باشد که  عضویت در اتحادیه اروپا و پیوستن به پیمان شنگن موجب شکوفایی بیش از پیش آن در عرصه‌های مختلف گردیده است.باتوجه به اینکه در این کشور امکان یافتن کار برای اتباع خارجی احتمال زیادی دارد، بنابراین می‌تواند مقصد بسیاری از اتباع کشورهای مختلف از جمله ایران باشد.

تمکن مالی چگونه ثابت می‌شود؟

تمکن مالی به این معنی است که شخص در کشور خود آنقدر به لحاظ مالی دارای تمکن است که با اقامت طولانی مدت در کشور اتریش  با مشکل مالی روبه‌رو نمی‌شود. این ادعا باید به‌گونه‌ای در کشور مقصد اثبات شود که موارد زیر می‌تواند از جمله‌ی آن‌ها باشد:

اگر فرد دارای املاکی است می‌تواند با اجاره دادن آن‌ها و ارائه اجاره‌نامه ملک به کشور مقصد، تمکن مالی خود را اثبات نماید.

ارائه‌ی مدارکی دال بر داشتن سهام شرکت‌ها، واریز سود شرکت، سهام شرکت نیز می‌توان راه دیگر اثبات تمکن مالی باشد.

داشتن سپرده‌های بانکی بلند مدت و اثبات واریز سود ماهانه نیز می‌تواند اثبات نماید که متقاضی دارای شرایط تمکن مالی است.

 

شرایط اخذ ویزای تمکن مالی اتریش

- داشتن مبلغ تقریبی 21000 یورو در یکی از بانک‌های معتبر ایرانی. مبلغ مذکور برای یک نفر بوده و در صورت اضافه شدن افراد اگر از اعضای خانواده باشند مبلغی اضافه می‌گردد. این مبلغ باید چندین روز در بانک بماند تا اجازه و استطاعت مالی آن قابل ارائه باشد.

-  درآمد ماهیانه 1800 یورو که قابل استناد باشد. 

-   مدارک هویتی افراد از قبیل شناسنامه و گذرنامه

ادامه مطلب


موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر مالی ,تمکن ,کشور ,اثبات ,اتریش ,می‌تواند ,تمکن مالی ,مالی اتریش ,اثبات نماید ,کشور اتریش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تعمیرات تخصصی لوازم برقی خانگی زیرصوت | صدای زیر زمین BMtips شهنام همه چی موجوده سایت رسمی پخش موزیک های میلاد اقبالی خریدفلزیاب داره صبح میشه...! iransport