آلمان، آموزش های رایگان یا با هزینه های بسیار پایین را ارائه می دهد.به این معنی است که بر خلاف مکان هایی مانند U.S. که هزینه های هنگفتی برای تحصیل دارند، دانشگاه های آلمان هزینه های بسیار کمتری دارند یا هیچ هزینه ای ندارند. از این جهت، آلمان محل مناسبی برای مهاجرت به منظور آموزش است.

برای تحصیل در آلمان و  مهاجرت به آن کشور باید ویزا دریافت کنید. در نامه انگیزشی خود می بایست، الزامات و توانایی های مورد نیاز برای روند درخواست برای دریافت چنین ویزا را مشخص کنید.

دانش زبان برای دریافت این ویزا برای اشخاصی که کورس به زبان انگلیسی دریافت کردند داشتن مدرک A1 به علاوه آیلتس 6.5 به بالا و برای کسانی که کورس به زبان آلمانی دریافت کردند داشتن مدرک B1  به بالا ضروری می باشد.

ادامه مطلب


موسسه حقوقی و مهاجرتی دادآور نسیم مهر دریافت ,هزینه ,آلمان ,زبان ,مهاجرت ,ویزا ,داشتن مدرک ,کردند داشتن ,دریافت کردند ,برای دریافت ,دریافت کردند داشتن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر بیستم شهرعروسکها بهترین راه دانلود فوریگن موزیک | دانلود آهنگ جدید نارون دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. ROzabina اینجا همه چی هست جهان دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی