دکوراسیون داخلی مغازه یا واحد تجاری متفاوتی که بتواند چشم هر بیننده را به خود جذب کند مزیت رقابتی مهمی محسوب میشود و قطعا شما را با موفقیت بیشتری روبرو خواهد کرد.

طراحی دکوراسیون گاه

 

در طراحی گاه و واحدهای تجاری، باید به گونه ای عمل شود که نظر بیننده و مشتری به قلب اتاق یا گاه معطوف گردد. این کار با ایجاد اختلاف رنگ، بافت، یا با استفاده از المان های خاص معماری انجام میشود؛ و باید از رنگ هایی استفاده کرد که بیننده با دیدن آن ها متوجه تأکید بر نقطه یا محصول بخصوصی در گاه شود؛ این موضوع باعث جلب توجه برنامه ریزی شده به نفع مجموعه تجاری خواهد شد.

توجه به جزئیات عناصر داخلی (شامل: دیوارها، کف، اجزای به کار رفته در طراحی داخلی، دکورها و در نهایت رنگ بندی و نورپردازی فضا )، باعث میشود گاه شما ماندگاری بیشتری در ذهن ار داشته باشد.

نقش گیاه در دکوراسیون گاه و رستوران

 

در مکان هایی همچون رستوران یا کافی شاپ که نیاز به جلب توجه مشتری به محصول خاصی را نداریم، برای ایجاد یک محیط دوستانه و آرامش بخش اگر از گیاهان استفاده بیشتری کنیم قطعا نتیجه مطلوب تری خواهیم گرفت. همچنین میتوانید برای حیات بخشیدن به گاه خود از گیاه یا المان های طبیعی مانند آبنما نیز استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید این المان ها از نظر بصری کمی قدرتمند هستند لذا استفاده زیاد از آنها در گاه چشم بیننده را معطوف به خود کرده و توجه او را نسبت به اجناس کم میکند. در واقع هدف دکوراسیون داخلی گاه این است که بیننده و مشتری به محصولات بیشتر دقت کنند؛ بنابراین باید از کاربرد المان هایی که قدرت بصری قوی دارند در این فضاها اجتناب کرد.


ایوان سبز گاه ,استفاده ,بیننده ,دکوراسیون ,توجه ,المان ,دکوراسیون گاه ,طراحی دکوراسیون ,دکوراسیون داخلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش انواع نهال | نهال میوه و گردو مشاوره ازدواج | بهترین مشاور قبل ازدواج شما بیا ثبت گروه های تلگرام نقش روشن فروشگاه اینترنتی دیجیکالا دهیاری کشف الان بخر تحویل بگیر