استفاده از دستگاه لیزر مجهز به سیستم خنک کننده : در این دستگاه ها در حین انجام لیزر موهای زائد نواتحی خاص ،هوای سردی که از دستگاه بر روی پوست فرستاده میشود، سبب کاهش چشمگیر درد خواهد شد.

  1. سرعت دستگاه لیزر: دستگاه با سرعت بالا در کاهش درد بسیار تاثیر گذار است. بعبارتی فرد مدت زمان کمتری درد را تحمل میکند.
  2. استفاده از کرم های بی حسی موضعی: این کرم ها را قبل از لیزردر ناحیه موردنظر استفاده کنید تا میزان درد کمتری را حس کنید.

با از بین بردن موهای زائد بیکینی علاوه بر احساس شادابی و پاکیزگی و نرم و لطیف بودن بدن می توانید هر روز آنها را تجربه کنید، این روش چندین مزیت دیگر نیز دارد برای مثال شما می توانید بدون هیچ نگرانی در مورد اینکه چه زمانی آخرین بار اصلاح کرده‌اید با خیالی آسوده و خاطری جمع هر نوع لباس شنا و لباس زیری را که دوست دارید بپوشید و با اعتماد به نفس آخرین مدها را استفاده کنید و یا برای همیشه خیالتان از بابت موهای زائد بدنتان راحت باشد و از شر آنها خلاص شوید.


عمومی دستگاه ,زائد ,موهای ,لیزر ,استفاده ,کاهش ,موهای زائد ,استفاده کنید ,لیزر موهای ,دستگاه لیزر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی هیوندای فروش محصولات جدید ورزشی pornshop حسن رفتار مشاوره کنترل وضعیت پمپ ها و مخازن آتش نشانی گرمایش برودت پارس zainhwvpio797 website سرگرمی برناچت ، برنا چت کتاب باز 1400 فیلم کده