دورهاتو به نقل از تسنیم، بعد از تحریم ها و کمبود قطعات خودرو در بازار  خودرو و خودرو طرح بومی سازی قطعات خودرو اجرا شد. در این طرح خودروسازان نمایشگاه قطعات برگزار کرده اند و از این طریق نیازهای خود را به شرکت های دانش بنیان می دهدند. به گفته رضا رحمانی: در این طرح شرکت سایپا توانسته است؛ قطعه پلوس خودرو را در بازار خودرو و خودرو داخلی سازی نماید. 

صرفه جویی ارزی با بومی سازی قطعات خودرو

این پروژه در بخش مگاموتور سایپا و خط سایپاپلوس اجرا شده و قابلیت تامین هزار دستگاه از انواع محصولات سایپا را در بازار خودرو و خودرو داراست. با اجرای این طرح 5 میلیون یورو صرفه جویی در ارز ایجاد کرده است. همچنین اگر از تمام ظرفیت آن استفاده شود؛ قادر به تامین قطعه پلوس 300 هزار خودرو در یک سال است. در این صورت سالانه 15 میلیون یورو در ارز صرفه جویی می شود. این در حالی است که هر خودرو پراید 1660 دلار در بازار خودرو و خودرو ارزبری داشت. 

برنامه دوساله دولت برای اصلاح بازار و خودرو

رحمانی وزیر صنعت با اشاره به اینکه وضعیت صنعت خودرو مشکلاتی دارد و افزود وضعیت حال حاضر بازار خودرو و خودرو در شان ملت نیست. وزیر صنعت با بیان این که برای اصلاح بازار خودرو و خودرو جدی هستیم از برنامه دو ساله در این زمینه خبر داد و گفت: قیمت تمام شده پراید ۱۱۱ حدود ۳۵ تا ۳۶ میلیون تومان و قیمت آن در بازار خودرو و خودرو حدود 50 تا 51 میلیون تومان است. 

 


دورهاتو خودرو ,بازار ,قطعات ,میلیون ,سازی ,صنعت , خودرو ,بازار , خودرو ,بومی سازی ,قطعات خودرو ,برای اصلاح بازار ,سازی قطعات خودرو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نماز-صدیقه کبری خاطرات شخصی من و معشوقم قیمت کاغذ دیواری پوستری سایت رسمی معین محروم پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ماکان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. سید علی طاهری نمایندگی شرکت آی نوتی اتوماسیون صنعتی زیمنس قـشـم مـد ایـرانـیـان