در سه ماهه اول ۲۰۱۸ آیفون X توانست لقب پر ترین گوشی هوشمند جهان را از آن خود کند. با این حال بنابر جدیدترین گزارش، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ در ماه آوریل این عنوان را به نام خود ثبت کردند.

دو گوشی گلکسی S9 پلاس و گلکسی اس 9 به ترتیب در مقام های اول و دوم پر ترین گوشی های هوشمند ماه آوریل قرار گرفته اند. در مقام سوم آیفون ایکس حضور دارد. هر یک از نمایندگان سامسونگ سهمی برابر با ۲.۶ درصد از بازارهای جهانی دارند.

علاوه بر جدیدترین پرچمداران سامسونگ شاهد حضور گلکسی اس ۸ در لیست پر ترین گوشی های ماه آوریل نیز هستیم. این گوشی هوشمند در مقام دهم قرار گرفته است. بر اساس گفته Counterpoint افت قیمت این اسمارت فون افزایش آن را در پی داشته است.

در حالی که گوشی های تولیدی اپل در مقام اول قرار ندارند، ۵ آیفون در لیست شرکت تحقیقاتی Counterpoint خودنمایی می کنند. آیفون X و آیفون ۸ پلاس با سهمی برابر با ۲.۳ درصد در مقام های سوم و چهارم قرار گرفته اند و آیفون ۸ نیز با سهم ۲.۲ درصدی خود مقام پنجم را تصاحب کرده است.

شما می توانید ایفون ایکس و ایفون 8 را از وب سایت گوشی طرح اصلی تهیه کنید.


گاه گوشی گوشی ,مقام ,گلکسی ,آیفون ,پر ,آوریل ,قرار گرفته ,ترین گوشی ,سهمی برابر ,پر ترین گوشی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی آیسا موزیک وب سایت دانشجو فروشگاه خرید اینترنتی ایرانیان stevieq40p News نشاط در مدرسه Gtasan فرزاد ملکی