تقویت تخمک و تخمک گذاری با مواد غذایی

 


برای یک زن، تخمک سالم در تخمدان ها، نظم چرخه قاعدگی، باروری را در آینده و توانایی او را مشخص می کند.
سوالی که ممکن است در حال حاضر در ذهن شما باشد این است که “چگونه یک زن تضمین می کند که تخمک های او سالم هستند؟”تغییرات ساده زندگی، تغذیه برنامه ریزی شده و رژیم غذایی سالم می تواند کیفیت تخمک و تخمک گذاری را بهبود بخشد و همچنین احتمال حامله شدن را افزایش دهد.


چرا کیفیت تخمک ها مهم است؟

 

سنگ بنای باروری سالم، سلامت تخمک های شماست که بر احتمال بارور سازی آن ها تاثیر می گذارد و همچنین احتمال حامله شدن را تعیین می کند.در سال های گذشته گفته می شد که سلول های تخمک ها در طی سالهای زندگی اصلا تولید نمی شوند و در زمان جنینی همه آنها تولید نمی شدند بلکه فقط بارور و رها سازی می شوند.

 

تقویت تخمک گذاری با راهکارهای مفید و تغذیه مناسب

 

1. جریان خون و اکسیژن زایی مناسب:

 

کاهش جریان خون به علت کم ورزش کردن، کم آبی و غلظت خون می تواند جریان خون غنی از اکسیژن را برای سلامتی تخم ک و تخمدان سالم محروم کند.ننوشیدن آب کافی می تواند جریان خون را در سیستم تولید مثل مختل کند. هر روز آب بنوشید و از یک برنامه روتین ورزشی پیروی کنید که شامل راه رفتن، دویدن یا یوگا برای تحریک گردش خون تازه به سلول ها در تخمدان ها و رحم است.


2. ماساژ باروری:

 

ماساژ شکمی یکی از بهترین روش های درمانی است که جریان خون را به رحم و تخمدان افزایش می دهد و جریان خون اکسیژن دار تازه را هم زیاد می کند و خون راکد را از بین می برد. درمانگری که تخصص باروری است را پیدا کنید و ماساژ خود را از روز بعد از اتمام تان آغاز کرده و تمام طول ماه را ادامه دهید.


3.تعادل هورمونی:

 

استرس، رژیم غذایی نامناسب و دیگر بیماری های سبک زندگی باعث عدم تعادل در هورمون ها می شود.این باعث می شود که تخمک خنثی شود، چرخه باروری اش قطع شود و تخمک گذاری اتفاق نیفتد.سعی کنید استرس کمتری داشته باشید و رژیم غذایی سالم داشته باشید تا تعادل هورمونی و یک سیستم غدد درون ریز را در هنگام تلاش برای حامله شدن کسب کنید.


4. غذاهای مغذی:

 

رژیمی که غنی از اسید فولیک باشد، تخمدان را حمایت می کند و همچنین تخم های سالم تولید می کند.مطمئن شوید که سبزیجات برگ دار، محصولات لبنی و ماهی را در رژیم غذایی خود دارید تا از سلامت تخمک هایتان پشتیبانی کنید.


کلینیک من تخمک ,غذایی ,جریان ,تخمدان ,باروری ,گذاری ,تخمک گذاری ,رژیم غذایی ,تقویت تخمک ,تواند جریان ,تعادل هورمونی ,همچنین احتمال حامله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برای شما مسیحیت وازادی تیک درس modarabar2.rozblog.com طاقت بیار من+باسط