آموزش زبان جاوا

اگر تا اینجای سفر خسته شده اید می توانم به شما یک فنجان قهوه پیشنهاد دهم ولی قبل از آن باید به شما هشدار دهم که این قهوه یکی از تلخ ترین نوشیدنی هایی است که تجربه خواهید کرد و شاید اولین بار که این قهوه را بنوشید شدت تلخی آن باعث شود که دیگر به طرف آن نروید ولی اگر صبر داشته باشید و تلخی آن را در ابتدا تحمل کنید چنان به آن عادت خواهید کرد که دیگر نمی توانید از این نوشیدنی شگفت انگیز دست بکشید.

 

همانطور که می دانید این قهوه همان زبان جاوا است. جاوا مناسب ترین انتخاب برای کسانی است که عاشق یک زبان برنامه نویسی قانونمند با ساختاری استاندارد هستند و بی شک می توان ادعا کرد که این زبان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی دنیا شناخته می شود که طبق آخرین آمار انجمن برنامه نویسان TIOBE ، جاوا به لحاظ کارایی و استفاده، دارای بالاترین امتیاز در سرتا سر دنیا می باشد و رتبه اول را از آن خود نموده است.

 

یکی از مهمترین ویژگی های زبان جاوا بهره مندی از ماشین مجازی جاوا ( JVM ) است که این زبان را با هر پلتفرمی سازگار می کند. پس تصمیم با شماست اگر می خواهید توسعه دهنده ی بک اند، برنامه نویس اپلیکیشن های اندرویدی و حتی میکروپروسسورها شوید و یا به مدیریت Big Data بپردازید، جاوا یک انتخاب بسیار مطمئن برای شما خواهد بود.


آموزش برنامه نویسی|سئو و طراحی سایت زبان ,برنامه ,جاوا ,نویسی ,قهوه ,آموزش ,برنامه نویسی ,زبان جاوا ,آموزش برنامه ,زبان برنامه ,زبان برنامه نویسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی ایران پک معرفی آموزشگاه ها ماتروشکا سالم زیبا مجله صحرا دانلود کلیپ جدید