همان طور که مي دانيد الوار همان چوب مي باشد که روي آن پردازش هايي نيز صورت گرفته است و اين الوارها براي توليد مبل راحتي نيز مورد استفاده قرار ميگيرد براي توليد مبلمان نيز اين الوارها وارد قسمت نجاري خواهد شد و با استفاده از دستگاه هاي مخصوص به تکه هاي مورد نياز بريده خواهد شد. البته براي ساخت مبلماني که داراي نقوش و طرح هاي مختلف هستند روي اين الوارها طرح هايي نيز انجام خواهد شد.

اينگونه از نقش ها و طرح کاري ها معمولا روي مبلمان کلاسيک انجام مي شود که به صورتي منبت کاري مي باشد.

البته نجار با توجه به محصولي که توليد مي کند چه مبل راحتي باشد و چه کلاسيک از آن الوار استفاده مي کند. به عنوان مثال براي آن که براي ساخت مبل راحتي، کلاف داخلي توليد کنند از چوب روس نيز استفاده مي کنند و همچنين براي نماي بيروني آن از چوب راش يا توسکا استفاده مي شود.

انواع چوب مورد استفاده در ساخت مبل راحتي

امروزه براي توليد انواع مبل راحتي يا کلاسيک، استيل و يا هر نوع مدل ديگر از چوب و يا فرآورده هاي چوبي نيز استفاده مي کنند که براي توليد آن نيز از ام دي اف و نئوپان و . نيز استفاده مي کنند.

همچين براي طراحي انواع مبل راحتي و کلاسيک و . نيز از متريال هاي مختلف استفاده مي شو که شامل چرم، پارچه و چوب مي باشد.

يکي از موضوعاتي که بهتر است بدانيد آن است که چوب نقش بسيارمهمي در طراحي مبلمان دارد و در واقع پايه و اساس کار توليد مبل راحتي همين چوب مي باشد. در واقع کلاف يا همان اسکلت يا بدنه مبل نيز ارتباط بسيار مستقيمي با کيفيت مبل دارد. در صورتي که براي ساخت مبل راحتي يا کلاسيک از کلاف هاي بي کيفيت ساخته شود مشکلاتي عديده اي را در طولاني مدت در هنگام استفاده از مبل به وجود مي آورد.

به شما پيشنهاد ميکنم به سايت blogs-service بهترين مراجع مبل سر بزنيد !

 

 


دانلود رایگان مقاله استفاده ,توليد ,راحتي ,ساخت ,انواع ,کلاسيک ,براي توليد ,براي ساخت ,مورد استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت شخصی فاطمه زهرا مرداد - Mordad فروشگاه اینترنتی دیجیتال سیستم دونکا چت|چت روم|چت|ناز چت|پرشین چت|عسل چت|چتروم دونکا اخبار و مقالات کامپیوتر وبلاگ دکتر علی یگانه rezabarati کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران خرید و فروش سیگار الکتریکی