سئو همان زئوس دنياي يونان باستان است. زئوس خداي خدايان است که اين روزها سئو جاي او را گرفته است. با بهره از سئو, مي‌توانيم مخاطبان را به سوي وبسايت خود هدايت کنيم و چنين امري, موجب افزايش مستقيم و غيرمستقيم ما مي‌ شود.

سئو چيست پرسشي است که هر يک از ما, در راستاي افزايش و بازديدکنندگان وبسايت خود, از خودمان مي‌پرسيم و اينک به دنبال مفهوم سئو چيست هستيم.
سئو چيست را مي‌توان يکي از راه‌حل‌هاي بازاريابي سئو چيست دانست. در بازاريابي سئو چيست, ما به دنبال روش‌هايي براي جذب مخاطب هدفمند هستيم. براي ما هر فردي درآمدزا نيست؛ بلکه برخي بيش از برخي ديگر, براي ما سود آفرين هستند و سئو دست راست ما, براي جذب افرادي است که مي‌خواهيم از آن‌ها درآمدي مطلوب کسب کنيم.

ej07_3.jpg

سئو چيست ويکي پديا با سئو چيست هيچ تفاوتي ندارد. سئو يعني بهينه سازي براي موتورهاي جستجو است. حتي به شکلي ديگر مي‌توانيم بگوييم, سئو يعني بهينه سازي براي گوگل. اين روزها گوگل سرزمين پهناوري است که با پرسش به سوال سئو چيست به دنبال فتح آن هستيم. اين سرزمين (گوگل) خدايي به نام زئوس ( سئو) دارد و به وسيله آن مي‌توانيم بر گوگل خدايي کنيم.

افرادي مانند ما که به دنبال پرسش سئو چيست هستيم, چنين سوالاتي را از خود مي‌ پرسند:

سئو چيست و چه کاربردي دارد و سئو چيست و چه اهميتي دارد, پرسشي بود که در بخش اول اين نوشتار سعي در پاسخ به آن داشتيم. در ادامه به خدمات سئو و اصول سئو خواهيم پرداخت.

خدمات سئو طيف وسيعي از موارد را تشکيل مي‌دهند. از بهينه سازي وبسايت تا بهينه سازي محتوا؛ اما اگر بخواهيم خدمات سئو را تنها معادل يک مفهوم در نظر بگيريم, مي‌توان گفت خدمات سئو يعني جايگاه اول گوگل. اگر شما در جايگاه اول حضور نداريد, هيچ فردي به شما توجه نخواهد کرد. مانند فرد قهرماني که همه نگاه‌ها را به سمت خودش جلب مي‌کند و ديگر افراد, از ديده شدن به دور مي‌مانند.

قيمت سئو مشخص نيست. بسته به آن که در چه صنعتي فعاليت مي‌کنيد و مي‌ خواهيد پادشاهي کدام ناحيه از سرزمين گوگل را تصاحب کنيد, بايد قيمت سئو متفاوتي بپردازيد.

اصول سئو بر دو قسم است. مواردي که در دست ما است (آنچه بر روي وبسايت خودمان انجام مي‌دهيم يا سئو سايت) و مواردي که در دست ما نيست و بيرون از وبسايت ما است.البته بر اين موارد نيز مي‌توان به روش‌هايي تسلط يافت و با سرعت بيشتري به جايگاه يک گوگل نزديک شد.

يکي از مواردي که در محتواهاي خود بايد به آن توجه کنيم, اورجينال بودن و مفيد بودن آن است. احتمالا به ياد داريد که چند سال پيش در گوگل کلماتي را جستجو مي‌کرديد و به يک صفحه مي‌رسيديد که تنها تعداد بسياري زيادي کلمه را در خودش تکرار کرده بود. آيا شما بر روي آن وبسايت مي‌ مانديد؟ يا به دنبال محتواي مفيد مي‌رفتيد؟

محتواي مفيد, يکي از کليدهاي حل اين ماجرا است.

 

 


دانلود رایگان چيست ,گوگل ,وبسايت ,خدمات ,بازاريابي ,سازي ,بهينه سازي ,گوگل خدايي ,کاربردي دارد ,اهميتي دارد ,محتواي مفيد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

صباحت|پایگاه فرهنگی مذهبی شهر فومن سئو آباد وبلاگ شخصی و مطالعاتی سید سروش سیدی فرد فروشگاه گروه بیوتکنولوژی 90 دانشگاه آزاد بابل عمومي Arman keshavarz | آرمان کشاورز هر چی که بخوای سایت مچ اسپرت