گوشی Samsung Galaxy A30 یک گوشی هوشمند اندرویدی میان رده است که در اوایل امسال عرضه شده است، این گوشی دارای یک بدنه پلاستیکی و صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی Super AMOLED، دوربین عقب دوگانه و یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی است.

همچنین در زیر hood یک پردازنده Exynos 7904 همراه با 4 گیگابایت رم است که باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا اجرای برنامه های چندگانه را هموار کند. با این وجود مشکلاتی توسط کاربران این گوشی گزارش شده است که یکی از شایع ترین آنها پرپر زدن صفحه نمایش است که در این مطلب روش هایی برای حل این مشکل معرفی خواهیم کرد.

علت مشکل پرش تصویر گوشی A30 می تواند اختلالات نرم افزاری یا آسیب های سخت افزاری باشد که اگر پس از ضربه، فشار، نفوذ مایعات و سایر آسیب های سخت افزاری مشکل پرپر زدن صفحه ایجاد شده است، متاسفانه راه کارهای ارائه شده در ادامه این مطلب برای حل مشکل شما چاره ساز نخواهد بود زیرا فقط با تعمیرات سخت افزاری و به احتمال زیاد با تعویض ال سی دی (در صورت آسیب ندیدن بورد) مشکل گوشی شما حل خواهد شد که می توانید جهت استعلام هزینه تعویض ال سی دی A30 اینجا کلیک کنید و همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنیم روی لینک زیر کلیک کنید.


تعمیر موبایل-آوافیکس گوشی ,مشکل ,صفحه ,افزاری ,آسیب ,کلیک کنید ,صفحه نمایش ,samsung galaxy منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آبلیمو آلوچه ملس دانلود رایگان کتاب ماندن در وضعیت آخر تامس هریس pdf جزوه 92 | دانلود جزوه , نمونه سوال , تست کنکور , آزمون آزمایشی روستای بیاج دنیا دانلودی شو یا مهدی ناب جمله های روزگار