معمولا در مهمانی های ما ایرانی ها از خانم های جوان گرفته تا مسن با توجه به سلیقه خود انواع شومیز و بلوز های نه گلدار رنگی یا حریر ساده را اری کرده و می پوشند. در مهمانی های کمی خاص تر و رسمی تر شومیز مجلسی نه کاربرد بیشتری نسبت به بلوز نه اسپرت دارد و  هر خانمی با پوشیدن یک شومیز نه مجلسی یا بلوز مجلسی گیپور با شلوار نه راسته یا دمپا دامن شلواری مجلسی و یا دامن ساده مشکی یا رنگی می تواند استایل خاص و منحصر به فردی داشته باشد.


 در سال 2019 استفاده از پارچه های طرح دار رنگی حریر در شومیز ها مد می باشد و معمولا مدل شومیز حریر و مجلسی دخترانه دارای آستین های چین دار یا کلوش با یقه های شل یا حلزونی می باشند که پارچه های رنگی و شاد گلدار و بته جقه در آنها به کار گرفته شده است.


  مدل شومیز دخترانه و نه


مدل های مختلف شومیز شامل  شومیز و بلوز مجلسی حریر

شومیز نه و دخترانه طرح جدید


شومیز مجلسی گیپور

شومیز نه مجلسی شیک

 


شومیر راحتی اسپرت

شومیز دخترانه اسپرت


 شومیز تابستانه نخی

 بلوز  مجلسی نه

 بلوز شیک دخترانه

شومیز دخترانه جدید

  شومیز و بلوز دخترانه شیک

شومیز دخترانه را می توانید هم از مغازه های لباس نه ی اری کنید هم از پیج های شومیز اینستاگرام که فراوان یافت می شوند و همینطور در صورتی که وقت خارج شدن از خانه و یا مشغله کاری زیادی دارید می توانید از گاه های آنلاین اینترنتی شومیزر و بلوز نه مجلسی و حریر را انجام دهید.

شومیز نه شیک گلدار

با توجه به افزایش قیمت دلار  قیمت شومیز مجلسی نه وارداتی از  چین نیز گران تر شده و شومیز دخترانه از قیمت 80000 تومان به بالا شروع می شود .


در فصل تابستان و. با گرمی شدید هوا استقبال از شومیز های شیک نخی تابستانه برای مهمانی  ها و حتی به جای مانتو بیرون  زیاد شده و خانم های به علت خنک بودن و راحت بودن تونیک های نه شیک نخی را ترجیه می دهند.


 شومیز مجلسی مشکی نه


لباس شومیز چیست

کلمه شومیز از واژه فرانسوی Chemise آمده است که به معنای تیشرت و در کل گستره وسیعی از بلوز بانوان و یا ژاکت و هر چیزی از این دست را گویند.


به زبان ساده پیراهن مردانه جلو باز که مخصوص ن است را شومیز میگن، اگر شما کلمه Chemise را به زبان اصلی یعنی همان فرانسوی در گوگل جستجو کنید، گستره وسیعی از لباس بانوان را برایتان خواهد آورد. اما اگر معادل فارسی آن را یعنی کمه شومیز را به فارسی جستجو نمایید نوع خاصی از بلوز بانوان برایتان خواهد آمد که نمونه هایی از آن را در تصاویر زیر خواهید دید.


تفاوت شومیز با بلوز و تونیک چیست؟ شومیز چیست؟ تفاوت شومیز با بلوز و تونیک چیست؟

شومیز با بلوز ،شومیز به چه نوع لباسی میگن ، به چه لباسی شومیز میگویند لباس شومیز چیست کلمه شومیز از واژه فرانسوی Chemise آمده است که به معنای تیشرت و در کل گستره وسیعی از بلوز بانوان و یا ژاکت و هر چیزی از این دست را گویند. به زبان ساده پیراهن مردانه جلو باز که مخصوص ن است را شومیز میگن، اگر شما کلمه Chemise را به زبان اصلی یعنی همان فرانسوی در گوگل جستجو کنید، گستره وسیعی از لباس بانوان را برایتان خواهد آورد. اما اگر معادل فارسی آن را یعنی کمه شومیز را به فارسی جستجو نمایید نوع خاصی از بلوز بانوان برایتان خواهد آمد که نمونه هایی از آن را در تصاویر زیر خواهید دید. لباس بلوز چیست بلوز (blouse) وامواژه‌ای فرانسوی است ، بلوز نوعی لباس گشاد است برای پوشش بالاتنه است. لباس تونیک چیست تونیک به نوعی بلوز یا تی شرت بلند گفته می‌شود معمولا تا زیر خط باسن و میان ران امتداد دارد. تونیک می‌تواند آستین بلند یا آستین کوتاه باشد و میزان تنگی و گشادی و جنس آن نیز در برندهای مختلف متفاوت است. تونیک‌ها از قدیمی‌ترین لباس‌ها هستند که در طول تاریخ هم توسط مردان و هم ن پوشیده می شده‌اند اما نمونه مدرن آن از دهه ۱۹۸۰ میلادی وارد.


استایل لباس نه و مردانه| پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن شومیز ,بلوز ,نه ,مجلسی ,لباس ,دخترانه ,گستره وسیعی ,برایتان خواهد ,بلوز بانوان , شومیز ,شومیز دخترانه ,فارسی جستجو نمایید ,بلوز بانوان بر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قراملک هر چی بخوای اینجا هست تهویه مطبوع دانلود اسکریپت تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود آهنگ ، دانلود فیلم خارجی ، اخبار ارزان سرا سعید زلوحی جوکار پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان