تعبیر خواب آب بینی
 دانیال نبی علیه السلام می گوید؛ آب بینی دلیل بر فرزند کند، اگر بیند آب از بینی همی آمد دلیل کند که وی را فرزند آید اگر بیند که از بینی او خلط بیرون آمد همین دلیل کند.
کرمانی گوید؛ اگر بیند که از بینی او آب همی فرود آید دلیل کند که وامش داده شود و از درد و رنج و سختی و غم بره دهد و اگر بیمار بود شفا یابد.
ابن سیرین گوید؛ که آب بینی در خواب فرزند بود لیکن اگر بیند که آب بینی بر اندام وی افتاد دلیل کند که وی را به سر آید.
اگر بیند که بر زمین افتاد دلیل کند که دختر آید اگر بیند که آب بینی بر زن خویش افتاد دلیل کند که زن او آبستن گردد ولیکن فرزند را بیفکند. اگر بیند که زن بر وی آب بینی افکند دلیل کند که او را پسری آید .
اگر بیند که آب بینی در سرای هم سایه افکند دلیل کند که با زن همسایه خیانت کند اگر بیند که آب بینی خود را در بستر مردی افکند همین دلیل کند.
ابن سیرین گوید؛ اگر بیند که آب بینی خود را همی خورد دلیل کند که مال خود را بر عیال خود بذل کند. اگر بیند که آب بینی زن خویش را همی خورد دلیل کند که از او فرزنددار شود و اگر بیند که ببینی او سیاه و تیره بود دلیل کند که فرزند او را اندوه و مصیبت رسد. اگر بیند که ببینی او زرد بود دلیل کند که فرزندش بیمار گردد.


تعبیر تیوب | سایت تعبیر خواب دلیل ,بیند ,بینی ,فرزند ,گوید؛ ,خواب ,افتاد دلیل ,افکند دلیل ,خورد دلیل ,سیرین گوید؛ ,همین دلیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای اجناس فوق العاده دانلود آهنگ و فیلم , سریال مجموعه dvd های اموزشی با قیمت فوق العاده نازل عشقه فلزیاب اصفهان 09102191330 ngwasiro معرفی کالا فروشگاهی