شرکت پالایش کود

کودهای  مورد استفاده برای درمان گیاهان در ایران، در منابع آلی و غیر آلی سولفات آهن و کلات آهن میباشد.  برای تنظیم فقر آهن کلات آهن یا کود سولفات آهن در خاک مورد استفاده قرار میگیرد. پالایش کود موفق به ساخت کلات آهن راه حلی برای حذف  زرد بودن آهن در تمام خاک ها، به ویژه خاک های قلیایی و آهکی است و فقر آهن را نابود کند، زیرا امکان استفاده از کود آهن در این خاک ها کم است.

کم عامل تخریب زمین های کشاورزی

عنصر آهن را گیاه کم مصرف می کند، اما عملکرد آن بسیار مهم است و برای رشد و توسعه گیاهان نقش مهمی ایفا میکند. این عنصر عملکرد مهمی را در فعالیت آنزیمی گیاه دارد. تولید و ساخته شدن میوه، برگ و گلها و ریشه یابی کیفی  برای تامین آب همه با عنصر آهن تنظیم می شود. بنابراین، کود برای استفاده از نیازهای گیاهان در کشاورزی، به ویژه در خاک هایی که از این عنصر وجود ندارد، استفاده می شود.

 خاک زمین های کشاورزی که طی چندین دوره کاشت و برداشت فراوانی داشته اند،به گفته محققین پالایش کود بسیاری از عناصر خود را از دست می دهند و برای خنثی سازی آن به کودآهن نیاز پیدا میکنند. کود یکی از مناسب ترین مواد برای بازسازی خاک است.


تغذیه گیاهان و درختان توسط كود آهن، بدلیل رشد و نمو مفید، یکی از حیاتی ترین مسائل در رشد و تغذیه درختان است و از این رو اهمیت لقاح درختان و نوع کود آهن در میان  گیاهان بالاتر است. مهندسان کار کشته شرکت پالایش کود گزینه های متعددی از کود دادن به درختان میوه وجود دارد که اصلی ترین آنها مقابله با پاتوژن ها میباشد، این باکتری ها و آفات مختلف گیاهی  باعث به خطر افتادن سلامت درخت پسته میشود.


از بین رفتن باروری خاک در یک حوزه، عامل خطر برای آن منطقه میباشد، باروری چیزی است که به تنهایی توسط کود انجام نمی شود و باعث افزایش عوامل مانند بی ابی زمین می شود. بهتر است قبل از استفاده از کود، وضعیت زمین را از لحاظ باروری تحلیل کنیم. این مسئله باید نه تنها برای کود آهن، بلکه برای همه کودها نیز مورد توجه قرار گیرد. کود و میزان آن به طور مستقیم سلامت مردم به خطر می اندازد، استفاده بیش از حد کود در خاک های فقیر، تلفیقی از بین بردن اندوخته آدمی و اقتصادی است.

 

تماس با شرکت پالایش کود

031-55578491

09130025744


شرکت پالایش کود | اخبار کشاورزی استفاده ,پالایش ,گیاهان ,زمین ,درختان ,عنصر ,شرکت پالایش ,مورد استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرگرمی فروش پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز آنلاین باشگاه طرفداران محمدرضا گلزار آموزش و یادگیری بیتوته پله های دانش فروشگاه اینترنتی