f:id:chamanzar:20190611143155j:plain

در همه جای دنیا به دلیل مزایای مهم و برجسته‌ی چمن مصنوعی اران بی شماری اقدام به تهیه‌ی چمن مصنوعی برای کاربری مورد نظر خود می کنند در این مقاله گروه چمنزار به این موضوع اشاره دارد که عموما به چه نکاتی هنگام چمن مصنوعی باید توجه داشت.برای پاسخ به این موضوع باید توجه داشت که مهم ترین نکته نیاز ار و کاربری چمن مصنوعی است به عبارت دیگر ار یک چمن مصنوعی فوتبال نمی تواند چمن مصنوعی تزئینی را جزو انتخاب خود قرار دهد.

با توجه به این نکته مهم ترین ویژگی های چمن مصنوعی از نگاه اران عبارتند از:

نکاتی هنگام چمن مصنوعی که باید بدانید

۱- رنگ چمن مصنوعی:

همیشه اران با یک پیش فرض ذهنی اقدام به چمن مصنوعی می کنند و به هنگام ، این تصورات ذهنی را با چمن ارائه شده توسط نده تطبیق می دهند.اگر چمن ارائه شده فاصله‌ی زیادی با ذهنیت آن ها از چمن طبیعی داشته باشد متقاعد کردن این دسته اران به یک مشکل بزرگ تبدیل می شود.

نکته‌ی دیگر در مورد رنگ چمن مصنوعی، هماهنگی برخی رنگ ها با دیگر عناصر فضا خواهد بود.

به واقع باید گفت هر چمنی با هر رنگی برای فضای شما مناسب نخواهد بود پس اگر ار فکر کند که چمن مصنوعی ارائه شده تناسبی با فضای مورد استفاده ندارد خیلی هم بی راه نگفته است.

۲- ارتفاع الیاف:

نکاتی هنگام چمن مصنوعی که بسیار مورد توجه اران است ارتفاع الیاف یا همان پایل چمن مصنوعی است.

عموم اران پروژه های مسی چمن های مصنوعی ارتفاع بلند را ترجیح می دهند و برعکس افرادی که شستشوی چمن مصنوعی برای آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار است چمن های ارتفاع الیاف کوتاه تر را می پسندند.نکته ای دیگر که در مورد ارتفاع الیاف چمن مصنوعی حائز اهمیت است ارتباط مستقیم ارتفاع الیاف با قیمت چمن مصنوعی است به گونه ای که هرچه ارتفاع الیاف بیش تر باشد (در تراکم ثابت) بالطبع مبلغ بیش تری را هم برای آن باید پرداخت کرد.

بنابراین گروهی هستند که چمن های مصنوعی ارتفاع بلند را می پسندند ولی توانایی پرداخت مبلغ بالای آن را ندارند.

۳- نرمی یا زبری:

آنچه همیشه در تصور عموم نقش بسته، نرمی و لطافت چمن مصنوعی است و اران همیشه به دنبال نزدیک ترین محصول به چمن طبیعی هستند بنابراین چمن های مصنوعی نرم همیشه طرفداران بیش تری را به خود جلب می کند.

عموما چمن هایی با ارتفاع بیش از ۲۵ میلی متر نرمی قابل قبولی را دارند و بیش تر مورد توجه هستند.

نکته‌ی دیگر برش عرضی چمن های تولیدی است.

 

کمپانی-های تولید چمن مصنوعی برای عمر چمن مصنوعی و مقاومت بیش تر در برابر ضربات، الیاف چمن مصنوعی را با اشکال V و W و… می سازند که این موضوع تا حدودی نرمی الیاف را کاهش می دهد بنابراین سرف ارتفاع چمن نمی توان نرمی و لطافت آن را تخمین زد.این ها مواردی است که بیش تر اران به آن توجه دارند اما یک کارشناس و متخصص در این حوزه قطعا نگاه ویژه تری به این محصول خواهد داشت.


چمن مصنوعی چمنزار مصنوعی ,ارتفاع ,اران ,الیاف ,توجه ,مورد ,ارتفاع الیاف ,هنگام ,نکاتی هنگام ,مصنوعی برای ,مورد توجه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محصولات اورگانیک درخواستی ها | دانلود فیلم و اهنگ ریمیکس با لینک مستقیم خبری پی سی سایت دانلود هالیوودی3 networktrain مطالب آموزش مربوط به سردخانه و تجهیز آلات سرمایشی هواداران فرزاد فرزین